• Champagne77

Testade positivt imorse

Jag är hel chockad... Tredje ruvningen lyckades... Vi har gjort ett ET och detta var andra FET. Ruvardag 18 idag då testdagen inföll. För en gångs skull hade vi inte gjort något tjuvtest, så första testet var idag. Tog först en billig sticka som visade två starka streck och därefter ett digitalt test som visade ett stort .

Vi har försökt sedan 2006 och har genomgått utredning som visade att vi är oförklarligt barnlösa. IVF-processen började vi med i december då nybesöket var...

Vi är lika chockade både jag och min man och GLADA så klart Skrattande.

Vi ska bli föräldrar, jag och min man ska bli mamma och pappa   .

• Svar på tråden Testade positivt imorse
  • never

Hej!

Jag har också plussat efter 3 ivf och 2 fet, 4,5 års kämpande kan inte fatta att jag plussat.

anna

• Champagne77
    never skrev 2008-10-22 22:56:25 följande:
    Hej!Jag har också plussat efter 3 ivf och 2 fet, 4,5 års kämpande kan inte fatta att jag plussat.anna
    Stort, stort grattis .
  • bebislös i timrå

Själv har jag ÄNTLIGEN fått ett pluss på stickan.

5 års oförklarig barnlöshet, tre misslyckade ivf...
    Två missfall...

Nu har vi blivit gravida, helt av oss själva. Hoppas detta nu håller och inte blir nått missfall igen.

• Champagne77
    bebislös i timrå skrev 2008-11-20 20:28:02 följande:
    Själv har jag ÄNTLIGEN fått ett pluss på stickan.5 års oförklarig barnlöshet, tre misslyckade ivf...Två missfall...Nu har vi blivit gravida, helt av oss själva. Hoppas detta nu håller och inte blir nått missfall igen.
    Stort grattis - vad underbart att höra .
  • Finns ingen ledig signatur

Stort grattis till er alla som äntligen fått ert pluss från en lycklig nybliven IVF mamma

• Champagne77
    Finns ingen ledig signatur skrev 2008-11-21 19:50:49 följande:
    Stort grattis till er alla som äntligen fått ert pluss från en lycklig nybliven IVF mamma
    Grattis till dig också - vad mysigt att du har fått en liten bebis att mysa med .
  • Fru Vendela

Tjenare Lycklig! Här kommer jag! Vi följs åt

• Champagne77
    Fru Vendela skrev 2008-11-26 20:44:08 följande:
    Tjenare Lycklig! Här kommer jag! Vi följs åt
    Underbart - är så lycklig för er skull .
  • Fru Vendela

Nu får man vänja sig vid att hänga i gravidtrådar. Vad snackar man om i såna???!! Jag har aldrig vågat mig in i en förrän idag

• Champagne77
    Fru Vendela skrev 2008-11-26 20:48:34 följande:
    Nu får man vänja sig vid att hänga i gravidtrådar. Vad snackar man om i såna???!! Jag har aldrig vågat mig in i en förrän idag
    Symptom, brist på symptom, kommande besök hos BM, ultraljud, barnvagnsköp med mera, med mera, med mera ... *kram*
  • Fru Vendela

När är det man blir kallad till VUL på SU? Jag postade min lapp idag.

• Champagne77
    Fru Vendela skrev 2008-11-27 21:35:27 följande:
    När är det man blir kallad till VUL på SU? Jag postade min lapp idag.
    De brukar räkna att det ska ha gått minst 1 månad efter ET/FET-dagen. När gjorde du FET?
  • Fru Vendela

12/11. Så då kanske det blir runt lucia någon gång då?

• Champagne77
    Fru Vendela skrev 2008-11-29 15:36:38 följande:
    12/11. Så då kanske det blir runt lucia någon gång då?
    Ja det borde det bli. Har de inte hört av sig på måndag så kan du alltid ringa till dem och kolla, annars bör du få hem en kallelse med posten. *kram*
Svar på tråden Testade positivt imorse