• Anonym (Undrar)

Får din man/sambo utlösning på natten?

Jag undrar precis som rubriken säger, får din man/sambo utlösning på natten när han sover? Jag trodde det var något som mest hörde till puberteten? Har börjat tröttna på att tvätta kalsonger och pyjamasbyxor stup i kvarten...

• Svar på tråden Får din man/sambo utlösning på natten?
  • Anonym (nattorgasm)

Anonym (Undrar) skrev 2008-09-11 13:25:29 följande:

Är det alltid sexdrömmar inkluderade, eller händer det någongång utan att du vet varför?Anonym (nattorgasm) skrev 2008-09-11 13:18:52 följande:
    Någon gång har det hänt att jag bara vaknat av att jag får en orgasm. Men oftast är det någon typ av dröm jag haft.
  • Anonym (blessed)

Anonym (uuuhh) skrev 2008-09-11 15:07:48 följande:

Anonym (blessed) skrev 2008-09-11 13:55:37 följande:
    Vaddå kommer han på dig?Jaja, alla gör som man vill...men för mig så måste jag alltid duscha direkt efter sex och skulle aldrig kunna sova på samma lakan.
    Kul för din sambo att känna sig så äcklig att du måste gå och duscha direkt efteråt.. kan väl inte göra underverk för sexlivet direkt, Fast å andra sidan kanske han är likadan, ska väl inte dra förhastade slutsatser, ni kanske har världens grymmaste sexliv, fast själv skulle jag sakna enormt att ligga och mysa och somna efteråt i min älsklings armar, om än nedkladdad med hans sperma och svett.
  • Anonym (uuuhh)

Anonym (blessed) skrev 2008-09-11 17:22:15 följande:

Anonym (uuuhh) skrev 2008-09-11 15:07:48 följande:
    Kul för din sambo att känna sig så äcklig att du måste gå och duscha direkt efteråt.. kan väl inte göra underverk för sexlivet direkt, Fast å andra sidan kanske han är likadan, ska väl inte dra förhastade slutsatser, ni kanske har världens grymmaste sexliv, fast själv skulle jag sakna enormt att ligga och mysa och somna efteråt i min älsklings armar, om än nedkladdad med hans sperma och svett.
    Det är som sagt olika, personligen gillar jag inte alls att ligga nära nån när jag sover utan ska ha mycket space.
    Om han känner sig äcklig för att jag går o duschar efter sex är det ju ärligt hans problem!
  • Mcmajjsan
    Anonym (blessed) skrev 2008-09-11 17:22:15 följande:
    Anonym (uuuhh) skrev 2008-09-11 15:07:48 följande: Kul för din sambo att känna sig så äcklig att du måste gå och duscha direkt efteråt.. kan väl inte göra underverk för sexlivet direkt, Fast å andra sidan kanske han är likadan, ska väl inte dra förhastade slutsatser, ni kanske har världens grymmaste sexliv, fast själv skulle jag sakna enormt att ligga och mysa och somna efteråt i min älsklings armar, om än nedkladdad med hans sperma och svett.
    Nä jisses... jag måste alltid duscha efteråt, inte för att sambon är äcklig =), utanför att jag inte kan somna om det börja rinna ut sperma under natten *huvva*. Har han sprutat på mig så är det inga problem, men inte i mig :D
    Bf 081230
  • kaminos

Jag har fått det en gång som jag kan minas

• Anonym

nån enstaka gång har de hänt, men då är jag nästan säker på att de är för att han drömde nått upphetsande ;)

• Anonym (kille)

För mig tar det cirka 3 veckor innan jag får en ofrivillig utlösning, men oftast går det högst 3 dagar utan utlösning. jag brukar runka varje dag om jag inte knullar. Har bara haft en ofrivillg i mitt li.

• MikaelJ

Var nära inatt. Precis när jag höll på att komma så vaknade jag och var anfådd, kunde lika gärna runkat i 2 sekunder och kommit ;)

• Anonym (Killen)

Har fått det någon enstaka gång vad jag kan minnas, eller jag minns inte att det hände men det var kladd i sängen när jag vaknade och så pass mycket att det måste varit en utlösning.

• MikaelJ

Haha ja de gånger det hänt så är det ju ingen tvekan om vad som hänt ;) Drömmer om en riktigt skön utlösning och sprutar hur mycket som helst i en orgasm som aldrig verkar vilja ta slut och vaknar totalt dränkt i sperma ;) haha

• Anonym (hjh)

Låter ju inte helt normalt att han får utlösning i sömnen så ofta. Jag skulle rekommendera att gå till en läkare för att utesluta någon sjukdom

• Anonym (PL)

Jag gick In här för att ställa samma fråga. Tycker så synd om maken, han får detta i perioder o det har ingen koppling till hur aktivt eller oaktivt vårt sexliv varit. Vi försöker få barn och då försöker vi vara lite avhållsamma för att det ska hinna samla på sig lite sperma, handlar om några dagar bara o det är så störande när han då kommer i sömnen natten innan dagen vi tänkt ha sex. Ibland har det hänt att vi inte haft sex på en månad och då har det inte hänt en enda gång. därav att jag inte tror det har koppling till vårt sexliv. Men jag kopplar det till perioder då han är mer trött och stressad. min man är tyvärr inte så sexuell av sig heller..tror aldrig han tagit eget initiativ till sex under vårt 10år långa förhållande. Han är dessutom precis som dig att han måste gå o duscha direkt efter etc..o det fick mig o må så dåligt i början, trodde länge han tyckte jag va ofräsch o äcklig. 

Svar på tråden Får din man/sambo utlösning på natten?