• Corpset

Kille i kjol?!!!

Såg en bild på en kille i kjol.... visst ser det äckligt ut?!?! Varför fattar inte killar att de inte ska ha tjej kläder kjolar är för tjejer och byxor är för killar.. precis som de där äckliga tjejerna som går ut i byxor.. fy fan säger jag bara,,,,,

Här kan ni se bilden:
    shorl.com/provostufodriny
    shorl.com/leduvyjatogi

ÄCKLIGT!!

• Svar på tråden Kille i kjol?!!!
  • Bebis
    Rabelais skrev 2008-09-19 10:56:26 följande:
    ...men vad har de *under* kilten?!
    Ingenting alls så klart. Det vet jag efter att ha läst på FL för har män rosa eller kjol på sig växer snoppen inåt. Eller ramlar av.
    Don't Panic
  • Luciernaga
    Corpset skrev 2008-09-19 10:51:23 följande:
    Det är INTE manligt att ha kjol!!!!
    Manlighet bär personen i sig själv fram inte kläderna , det finns killar som klär sig "killig" å inte e dom ett dugg manligör det...
    Jag giller inte att låsa mig fast i hur man som kille el. tjej ska klä sig , min dotter har sen hon föddes massa "pojkkläder" och jag har förvarnat min sambo att detsamma gäller den nya bebben om det blir pojke, typ rosa kläder inget hinder för mig.
  • tanten

Tur att vissa är ironiska men jag förstår inte om TS är allvarlig eller ej?

• Okaa san

Det är en KILT, och killen som står modell är en skådis som råkar ha ett ursprung från skottland. Det är ju inte så att dom går runt dagligen med dom.. beroende på VAR du är i skottland, detär mer en tradition

Life i fragile
  • Okaa san

på den första bilden dvs >:<

Okaa san skrev 2008-09-19 11:01:45 följande:
    Det är en KILT, och killen som står modell är en skådis som råkar ha ett ursprung från skottland. Det är ju inte så att dom går runt dagligen med dom.. beroende på VAR du är i skottland, detär mer en tradition
    Life i fragile
  • Hägris

<VAD gör Robbie med handen??

Corpset skrev 2008-09-19 10:41:20 följande:
    Såg en bild på en kille i kjol.... visst ser det äckligt ut?!?! Varför fattar inte killar att de inte ska ha tjej kläder kjolar är för tjejer och byxor är för killar.. precis som de där äckliga tjejerna som går ut i byxor.. fy fan säger jag bara,,,,,Här kan ni se bilden:shorl.com/provostufodrinyshorl.com/leduvyjatogiÄCKLIGT!!
    Men SUUUUUUUG!
  • Skarpa

Nejmen oj! Skrämmande! Förvånad Jag ramlade på den här sidan, och funderar allvarligt på att ta kontakt med de som driver sidan och fråga vad de håller på med egentligen. skirts.provocateuse.com/  (OBS! Känsliga tittare varnas!)

Alla tiders fenomen: åka cykel utan ben!
  • Rabelais
    Svar på #28
    Täckmantel för homolobbyn!
Svar på tråden Kille i kjol?!!!