Som vi har längtat =)
Våran resa till ett barn startade för ca 3 år sedan. Vi har gjort 5 provrörsbefruktningar 3 av dessa har lett till äggåterförande 2 inte pga dålig celldelning. 2 av dessa gångerna har jag blivit gravid men det har slutat i MF i v 6-7 och 10. Efter vårt första IVF blev vi spontant gravida november-06,även detta slutade i tidigt MF. Vi är oförklarligt barnlösa.
I juni i år va vi på MF-utredning,där kunde man inte hitta någon anledning till varken missfallen eller problemen med att bli med barn.
Efter detta började vi,iaf jag nästan ge upp. Försökte vänja mig vi tanken att aldrig få känna ett barn växa i min mage eller vara med om en förlossning.
Vi började planera en adoption satte upp oss på föräldrar utbildning som skulle börja i september.
Efter ett par dagars illamåede gjorde jag ett graviditetstest (vet ej varför då jag inte trodde att jag skulle kunna vara gravid. Men den 1 augusti fick jag ett +,kunde inte tro att det va sant! Så jag testade 3 gånger till Men jo,det va sant!!!
Vi ska ha en liten (om allt går som vi vill)!!! Jag har hunnit in i v 13 men kan nästan inte tro på det än,för några dagar sedan fick vi se vårt lilla hjärta,allt såg bra ut och det är en liten livlig krabat jag har i min mage
Ville bara dela med mig...
Under sker