• Anonym (kille)

Bs Killar

Är nyfiken på om det finns några fler bs killar här inne som lever i sambo förhållande.
    jag själv lever med sambo och barn

• Svar på tråden Bs Killar
  • Anonym (KåtLisa)
    tuxxe skrev 2023-12-15 14:21:45 följande:

jo men det e klart, ska man ha begär efter njutning så får man ge njutning med ju

Så är det. 
  • tuxxe
    Anonym (KåtLisa) skrev 2023-12-15 15:19:24 följande:
    Så är det. 
    ❤️

vill du prata mer så vet du vart jag finns 
  • Anonym (KåtLisa)
    tuxxe skrev 2023-12-15 18:09:56 följande:
    ❤️

vill du prata mer så vet du vart jag finns 
    Jag tycker om när han står på alla fyra. Då kan jag komma åt ordentligt med tungan. Oj jag blir ju sugen nu. Skäms
  • tuxxe
    Anonym (KåtLisa) skrev 2023-12-16 08:36:14 följande:
    Jag tycker om när han står på alla fyra. Då kan jag komma åt ordentligt med tungan. Oj jag blir ju sugen nu. Skäms
    Det är du inte ensam om inte 🤣
  • Anonym (KåtLisa)
    tuxxe skrev 2023-12-16 13:45:34 följande:
    Det är du inte ensam om inte 🤣
    Så härligt. Flört
  • tuxxe
    Anonym (KåtLisa) skrev 2023-12-16 13:47:23 följande:
    Så härligt. Flört
    Som sag
    skicka pm om du vill?

man har ju blivit nyfiken 🤣
  • Jesper f

Skulle säga det är betydligt vanligare än folk generellt tror, men det är fortfarande väldigt tabu belagt ämne - och skulle nog säga att killar generellt har ett annat sätt att förhålla sig till det än kvinnor. För män blir det mer som någon slags "hobby/särintresse" som inträffar när tillfälle uppenbarar sig eller andan faller på, men sen finns det liksom inte mer i det dagliga livet - och absolut inget man pratar om. Det gör det nog svårare att bara tala om sådär rent öppet.

• Anonym (Ragnar Kuling)

Jag chattar och rollspelar med andra män, anonymt. Vi fantiserar ofta om trekanter där alla gör det skönt för alla. Jag tänder på att tänka mig att jag suger, och blir sugen. 

Men jag vet inte om jag någonsin skulle vilja prova det i verkligheten.

Jag är väl binyfiken, bara.

Min fru tror inte att jag är bisexuell, bara för att jag fantiserar om detta. (Hon vet att jag leker med tanken, inte att jag sexchattar med andra män.)

• Anonym (Bikille)

Lever sambo o familjlivet här med en kvinna. Hon vet att kag är bi. Och jag får träffa o ligga med andra män med hennes godkännande. Hon är inte med men är ok med att jag njuter med andra män. 

• Anonym (Aldrig äckliga bi med könisar)
    Anonym (Bikille) skrev 2025-10-16 06:00:19 följande:

Lever sambo o familjlivet här med en kvinna. Hon vet att kag är bi. Och jag får träffa o ligga med andra män med hennes godkännande. Hon är inte med men är ok med att jag njuter med andra män. 

Vidrigt Kräks 

Tvestjärtar är såna promiskuösa grisar allihop. Bara en tidsfråga innan du smittat ner din stackars fru med HIV. Fast du har med all sannolikhet ingen, bara ännu en incel som hittar på. Patetiskt.
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Aldrig äckliga bi med könisar) skrev 2025-10-16 06:47:40 följande:
    Vidrigt Kräks 

Tvestjärtar är såna promiskuösa grisar allihop. Bara en tidsfråga innan du smittat ner din stackars fru med HIV. Fast du har med all sannolikhet ingen, bara ännu en incel som hittar på. Patetiskt.
    Bara för att jag inte passar in i din syn på livet så behöver du inte spy galla över andras liv. Vi har ett bra liv och jag skyddar mig vid träff. Så håll du dig till dina katter och utslitna sexleksaker så kan andra leva livet ifred
  • Kobbe22

Det vore  spännande att träffa  nån , finns  det nån från  blekinge 

Svar på tråden Bs Killar