Bs Killar
Är nyfiken på om det finns några fler bs killar här inne som lever i sambo förhållande.
jag själv lever med sambo och barn
Är nyfiken på om det finns några fler bs killar här inne som lever i sambo förhållande.
jag själv lever med sambo och barn
jo men det e klart, ska man ha begär efter njutning så får man ge njutning med ju

Hej är inreserad av bs
Vet din fru om det?
Vad tycker hon om det?
Eller... hur tror du att hon skulle reagera?
Skulle säga det är betydligt vanligare än folk generellt tror, men det är fortfarande väldigt tabu belagt ämne - och skulle nog säga att killar generellt har ett annat sätt att förhålla sig till det än kvinnor. För män blir det mer som någon slags "hobby/särintresse" som inträffar när tillfälle uppenbarar sig eller andan faller på, men sen finns det liksom inte mer i det dagliga livet - och absolut inget man pratar om. Det gör det nog svårare att bara tala om sådär rent öppet.
Jag chattar och rollspelar med andra män, anonymt. Vi fantiserar ofta om trekanter där alla gör det skönt för alla. Jag tänder på att tänka mig att jag suger, och blir sugen.
Men jag vet inte om jag någonsin skulle vilja prova det i verkligheten.
Jag är väl binyfiken, bara.
Min fru tror inte att jag är bisexuell, bara för att jag fantiserar om detta. (Hon vet att jag leker med tanken, inte att jag sexchattar med andra män.)
Lever sambo o familjlivet här med en kvinna. Hon vet att kag är bi. Och jag får träffa o ligga med andra män med hennes godkännande. Hon är inte med men är ok med att jag njuter med andra män.
Lever sambo o familjlivet här med en kvinna. Hon vet att kag är bi. Och jag får träffa o ligga med andra män med hennes godkännande. Hon är inte med men är ok med att jag njuter med andra män.
Visst har jag en sambo,
Det vore spännande att träffa nån , finns det nån från blekinge