Bs Killar
Är nyfiken på om det finns några fler bs killar här inne som lever i sambo förhållande.
jag själv lever med sambo och barn
Är nyfiken på om det finns några fler bs killar här inne som lever i sambo förhållande.
jag själv lever med sambo och barn
Nu ska han ta mig i stjärten. Ska bli skönt.
Jag själv lever med sambo och ärhelt klart bi eller sålänge binyfiken! För Ska verkligen men har ännu imte gjort nåt sexuellt med en kille.
Har köpt och njuter med analleksaker ibland och låter tjejen slicka min rumpa när hon känner för det.
Köpt Naturlig storlek på dildos aldrig Stooora , samt Prostata stimulerande anal leksaker.
Gillar att ha String på mig utan någons vetskap på jobbet, ute på offentliga platser och filmar ofta mig själv när jag sen strippar på offentliga platser, efter vägar,
Jag visade upp mig i string, linnetopp och stayups på en rastplats för ett tag sen, Otroligt spännande och upphetsade, dvs ja klädde av mig och ställde mig framåtlutad, samt ibland på alla 4 med rumpan ut mot passerande trafik på riksvägen. Sjukt? Ja det är det kanske, säkert olagligt också, fast jg var ju inte helt naken liksom, men stannade bilen med lysena på på olika rastplatser (efter Riksvägen) med bl.a långtradare på, med hopp att någon chaffis skulle visa att han vill knulla mig eller att jag skulle suga honom före plus efter analt i mig. Men tyvärr inget napp där.
Kan man visa bilder här inne utan att man röjer sin identitet, dvs om ms
mailadress eller namnet går att se
Lägger gärna upp nån bild på min rumpa här och får se vad ni tycker om den och mig.
Mvh David
jo men det e klart, ska man ha begär efter njutning så får man ge njutning med ju
jo men det e klart, ska man ha begär efter njutning så får man ge njutning med ju