ÄNLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NU FÅR JAG ÄNTLIGEN SKRIVA HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter år av försök o 4 ruvningar har vi äntligen lyckats!! E så sjukt glaaaaaaaaad!!!!
NU FÅR JAG ÄNTLIGEN SKRIVA HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter år av försök o 4 ruvningar har vi äntligen lyckats!! E så sjukt glaaaaaaaaad!!!!
grattis
GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS !!!
Grattis!!!
Grattis!!!
Grattis gumman . Är så glad för din skull
. Sista helgen i september nästa år är det trådfika igen. Hoppas att du kan vara med då. Den gången hoppas jag att vi alla kör barnvagn
. Kram kram kram!!!
GRATTIS!!! Känner igen ditt namn sen tidigare, vad kul att ni lyckats!!!
Härligt!
Grattis!!!!
//Solkatta
Grattis
Härligt grattis =)
din rubrik manade till nyfikenhet
kan bara gratulera - önskar dig lycka till
Grattis, alltid så roligt när någon lyckas bli gravida!! Lycka till!
Stort grattis och lycka till!!!
Åh vad kul att läsa att en "gammal bekant" lyckats! GRATTIS!!!!! Kram, kram
Grattis! Alltid kul när kämpare lyckas!
Grattis i massor och lycka till. Kram C
PannaAnna! Stort grattis! Jag sprutar precis och ska göra äggplock någon gång i nästa vecka. Har tre inseminationer och ett IVF bakom mig.
Vet du hur det fungerar? Vi har köpt ett 3-pack med IVF på S:t Göran. Om vi får ägg i frysen och misslyckas (gud förbjude) tre gånger kan vi ändå använda äggen och betala för att bara "sätta in dem"?
Hej,
Jag läser och det ser ut som ett frysförsök ingår också.
PAKET om 3 IVF/ICSI-behandlingar 49 000 kr
Detta kräver att kvinnan ej fyllt 39 år samt att alla behandlingar är avslutade inom 18 månader. Summan ger rätt att erhålla upp till tre behandlingar ledande till återförande av befruktade ägg och inkluderar eventuell återföring av frysförvarade embryon, högst 1 gång. Behandlingsserien är avslutad, då en behandling gett upphov till barn.
Frågan är om jag/vi kan betala 7000:- till och föra in ägg om vi skulle ha fler ägg i frysen.