Vi började försöka hösten 2004, inget hände, först fick jag inte ens tillbaka min mens efter att ha slutat med p-piller... Efter utredning hösten 2005 konstaterades att det inte var fel på ngn av oss. Efter två hormonbehandlade ägglossningar och två inseminationer (varav en horminstödd) fick vi tid för IVF, och började spraya i februari 2008 (tror jag det var...?). Och plussade!!! Nu väntar vi, och väntar, BF var 29 november, och förvärkarna kommer och går... För vår del tror jag att det handlade dels om, förstås, att vi äntligen fick göra en IVF (antagligen var mina ägg lite dåliga, och med en IVF kan man ju välja de bästa), möjligen handlade det också om att vi till slut började ha sörjt färdigt, efter att verkligen ha varit på botten, vi började nyorientera oss, och levde med tanken att inte kunna få biologiska barn. Vi hade bokat en hundvalp (har en hund sedan tidigare också), våra tackor var dräktiga och vi väntade söta lammungar till våren, och vi hade bestämt oss för att försöka få bli kontakthem till en tomåring eller äldre barn, om vi inte fick egna.
Lycka till!!!