• Shaggy

Nyfiken på sex med en kille

Jag är en kille på 46 år som är nyfiken på sex med en kille.Undrar bara om det finns några killar som har haft det och hur det kändes första gången ni hade det.Fick ni mersmak eller va det inte nått ni ville ha igen ? Skriv gärna hur ni tyckte det va.Eller skriv till min inbox om ni vill vara privat.

• Svar på tråden Nyfiken på sex med en kille
  • Shaggy

Precis det är bara en sexgrej för mig inga känslor för en man bara rent sexuellt.Så jag vill bara prova så jag vet om det är nått för mig som jag kan ha fler gånger.

• Anonym

Det är bara prova, då vet du. Du kan inte bara gissa, teori fungerar inte här utan praktik.

• Neko

Hihi vad sade han när han insåg att du hade rätt? =D

Add3 skrev 2008-11-07 02:29:35 följande:
    Fast jag kan ha sex med kompisar oxå (kvinnliga som manliga). Men alla är ju olika, så är det ju alltid. Jag och en kompis satt en gång och diskuterade just det här med bisexualitet. Jag menade att de flesta har en bisexuell ådra som de undviker mentalt (vissa kallar det förtrycka, men jag tycker det är fel). Det är liksom ett territorie dit man inte låter hjärna vandra in i. Han höll väl inte med helt, utan hävdade att han var helt straight och inte kunde bli sexuellt upphetsad av killar eller killars beröring. Tilläggas skall göra att vi efter en lång kväll var ganska fulla. För att göra en lång histora kort så trodde inte JAG på honom, utan sade att han visst skulle bli upphetsad om jag smekte honom, vilket han inte trodde på. Vi testade, han blev det.
  • Gung Ho
    Anonym skrev 2008-11-27 17:09:36 följande:
    köp en doldo o stoppa i din röven
    Är det samma sak? Hur kändes det för dig?
  • Gung Ho

Quiet thoughts skrev 2008-11-27 22:29:17 följande:

hahaha
    Kul?

Not!
  • Gung Ho
    Neko skrev 2008-11-27 19:05:50 följande:
    Hihi vad sade han när han insåg att du hade rätt? =D
    Tja, det är ju inte världens mest pratsamma kille när det kommer till känslor och så, så det sades nog inte så mycket. Om det inte vore för att jag knappt kan känna mig bortgjord hade det varit lite pinsamt...men det gick över.
  • love 69
    Add3 skrev 2008-11-28 02:22:39 följande:
    Tja, det är ju inte världens mest pratsamma kille när det kommer till känslor och så, så det sades nog inte så mycket. Om det inte vore för att jag knappt kan känna mig bortgjord hade det varit lite pinsamt...men det gick över.
    *undra om vi känner samma kille*
  • LadyWillow

Jag tycker du ska uppdatera din litteratur om homosexualitet. Jag har en bok där det står att autistiska har fått sitt handikapp för att de har för känslokalla föräldrar, men den teorin är reviderad sedan länge...
    Det kan väl vara så enkelt som att TS är bisexuell men det är inte du och därför är du inte intresserad sexuellt av män?

Deoran skrev 2008-11-08 17:57:02 följande:
    Jag känner mig inte osäker om mina känslor visavi män. Har haft gruppsex och varit nära män i sängen och sexuella situationer flera gånger i mitt liv, men det har aldrig utlöst nån sexuell känsla visavi dem. Iofs har det då alltid varit kvinnor med samtidigt, men jag tror inte det skulle göra nån skillnad.Jag tror detta beror på att jag har en hyfsat stark mansidentitet som dessutom förstärks med vänskapliga känslor när jag kommer nära män. Och då sympatiserar jag med honom som man. Kan det vara så att er mansidentitet INTE förstärks när ni kommer nära män utan tvärtom feminiseras ni ? Det skulle ju kunna förklara varför ni inte känner motvilja ...Jag har läst att homosexualitet uppstår lättare hos den som har en mindre god relation till sin far eller ställföreträdande far. Min pappa hade många fel, men han var mycket SNÄLL mot oss barn och lekte nästan dagligen med oss i timmar när vi var riktigt små (upp till 5 års ålder). Därav att jag gillar män när jag kommer dem nära, men helt utan sexuella känslor. Så tror jag.
  • Neko

eller så är TS helt enkelt så pass manlig att andra män i hans närhet feminiseras och därför kan han tända på dem... =P

Deoran skrev 2008-11-08 17:57:02 följande:
    Jag känner mig inte osäker om mina känslor visavi män. Har haft gruppsex och varit nära män i sängen och sexuella situationer flera gånger i mitt liv, men det har aldrig utlöst nån sexuell känsla visavi dem. Iofs har det då alltid varit kvinnor med samtidigt, men jag tror inte det skulle göra nån skillnad. Jag tror detta beror på att jag har en hyfsat stark mansidentitet som dessutom förstärks med vänskapliga känslor när jag kommer nära män. Och då sympatiserar jag med honom som man. Kan det vara så att er mansidentitet INTE förstärks när ni kommer nära män utan tvärtom feminiseras ni ? Det skulle ju kunna förklara varför ni inte känner motvilja ... Jag har läst att homosexualitet uppstår lättare hos den som har en mindre god relation till sin far eller ställföreträdande far. Min pappa hade många fel, men han var mycket SNÄLL mot oss barn och lekte nästan dagligen med oss i timmar när vi var riktigt små (upp till 5 års ålder). Därav att jag gillar män när jag kommer dem nära, men helt utan sexuella känslor. Så tror jag.
Svar på tråden Nyfiken på sex med en kille