• Anonym (Lessen...)

Det är ingen som bryr sig om mig...

Hej! Nu måste jag få sagt en sak som jag har hållt inom mig länge. Jag har en son, har separerat med hans pappa, bor ihop med en ny kille, som både är trevlig och stilig. Men det räcker tydligen inte. Jag har ständiga fantasier om tjejer. Jag känner mig helt galet tok-kåt i tjejer i alla dess former och åldrar. Varje dag känner jag mig dragen till tjejer och blir våt bara jag tänker på det. Jag känner inte igen mig själv. Så här var det inte innan jag fick barn. Detta är något extremt, det går över öronen på mig snart. Jag dör snart av kåthet pga att jag inte vet vad jag ska ta mig till typ. Jag vill ha en tjej att gulla med varje kväll när jag kommer hem från jobbet. Men jag känner mig som en blyg kille. Det känns som att ingen tjej vill ha mig. Jag går och trånar och blir andfådd. Undra hur det kommer sig att det har blivit så här. Att jag har fått såna här extremt typ översexuella fantasier om just tjejer. Så var det inte förut, innan jag fick barn. Jag är inte rädd för att ha blivit lesbisk, tvärtom. Jag vill bli det för jag tycker att det är SKÖNT! Från Lessen (Lesben) Men jag kan vara bi också. Jag vet inte. Någon som vet varför jag känner så här just nu, även fast jag har kille.

• Svar på tråden Det är ingen som bryr sig om mig...
  • Anonym (Lessen...)

Nej, jag har inte gått ut med min sexualitet. Jag vågar inte. Jag har ju pojkvän.

• fam kaos

Men ts, du cirklar ju bara runt din egen fråga. VAD vill du egentligen. Både ha killen OCH en tjej? Tycker mer det låter som du behöver gå och prata med någon.

• mrbiig

Anonym (Lessen...) skrev 2008-11-18 19:01:43 följande:

Nej, jag har inte gått ut med min sexualitet. Jag vågar inte. Jag har ju pojkvän.
    Jaha där har du svaret på varför ingen bryr sig om dig, du tror väl inte alla Bi/Lesbiska tjejer springer runt och vet vilka som gillar tjejer?
    Uppsök nån Homo/bi/trans/lesb klubb så kanske du får napp?
  • Anonym (Lessen...)

fam kaos skrev 2008-11-18 19:05:23 följande:

Men ts, du cirklar ju bara runt din egen fråga. VAD vill du egentligen. Både ha killen OCH en tjej? Tycker mer det låter som du behöver gå och prata med någon.
    Gå och prata med någon? Vem skulle det vara? Jo, du har lite rätt i att jag vill ha både min kille och en tjej. Det lutar ju lite mot att jag vill ha trekant. Men vad tjänar det till att gå och prata med någon då?
  • fam kaos

Det låter som att du är mer förvirrad än seriöst intresserad av tjejer faktiskt. Som att det bara blivit en grej. Det låter mer som du behöver hjälp att reda ut tankarna.
    Anonym (Lessen...) skrev 2008-11-18 19:10:39 följande:

fam kaos skrev 2008-11-18 19:05:23 följande:
    Gå och prata med någon? Vem skulle det vara? Jo, du har lite rätt i att jag vill ha både min kille och en tjej. Det lutar ju lite mot att jag vill ha trekant. Men vad tjänar det till att gå och prata med någon då?
  • Anonym (Lessen...)

Ok, ja, jag är ju inte helt säker på att jag vill bli ihop med en tjej och ha ett seriöst förhållande. Men jag är mer än extremt sugen på tjejsex men jag tror inte att någon vill med mig.

• mrbiig

Anonym (Lessen...) skrev 2008-11-18 19:14:28 följande:

Ok, ja, jag är ju inte helt säker på att jag vill bli ihop med en tjej och ha ett seriöst förhållande. Men jag är mer än extremt sugen på tjejsex men jag tror inte att någon vill med mig.
    Som sagt Bodycontact!
    Lägg ut en annons där så får du snabbt svar
  • Anonym (Lessen...)

Men jag vågar nog inte att registrera mig på Bodycontact. Man måste ju lämna ut sin adress. Då vet alla vem jag är till slut. Kan medlemmarna se vart jag bor om jag blir medlem, eller?

• mrbiig

Anonym (Lessen...) skrev 2008-11-18 19:28:00 följande:

Men jag vågar nog inte att registrera mig på Bodycontact. Man måste ju lämna ut sin adress. Då vet alla vem jag är till slut. Kan medlemmarna se vart jag bor om jag blir medlem, eller?
    Det är ingen som kan se din adress, du kan vara lika anonym som här,medlemmarna ser bara det du skriver,det räcker att sätta ut vilket län tex. som du bor i till en början.
  • mrbiig

Så här har en tjej skrivit på BC
    Jag söker en tjej för sex i kväll. Bor centralt i Sthlm. Maila gärna!

ingen svårt

• Kimmis

Hehe, jag har varit bisexuell så länge jag kan minnas, men det har varit typ 50/50, nu kan jag helt ärligt säga att tar det slut med sambon nån gång tvivlar jag på att jag någonsin kommer bli kär i en kille igen.
    Jag tittar på tjejer jämt!
    Man KAN faktiskt ändra sig, utan att behöva gå o prata med nån, vilket trams..

Mamma älskar sin Moa
Svar på tråden Det är ingen som bryr sig om mig...