Det är ingen som bryr sig om mig...
Hej! Nu måste jag få sagt en sak som jag har hållt inom mig länge. Jag har en son, har separerat med hans pappa, bor ihop med en ny kille, som både är trevlig och stilig. Men det räcker tydligen inte. Jag har ständiga fantasier om tjejer. Jag känner mig helt galet tok-kåt i tjejer i alla dess former och åldrar. Varje dag känner jag mig dragen till tjejer och blir våt bara jag tänker på det. Jag känner inte igen mig själv. Så här var det inte innan jag fick barn. Detta är något extremt, det går över öronen på mig snart. Jag dör snart av kåthet pga att jag inte vet vad jag ska ta mig till typ. Jag vill ha en tjej att gulla med varje kväll när jag kommer hem från jobbet. Men jag känner mig som en blyg kille. Det känns som att ingen tjej vill ha mig. Jag går och trånar och blir andfådd. Undra hur det kommer sig att det har blivit så här. Att jag har fått såna här extremt typ översexuella fantasier om just tjejer. Så var det inte förut, innan jag fick barn. Jag är inte rädd för att ha blivit lesbisk, tvärtom. Jag vill bli det för jag tycker att det är SKÖNT! Från Lessen (Lesben) Men jag kan vara bi också. Jag vet inte. Någon som vet varför jag känner så här just nu, även fast jag har kille.