• Anonym

se sin kille suga ev en annan man

Hej hur skulle ni reagera om ni fick se er kille suga och smeka en annan man

• Svar på tråden se sin kille suga ev en annan man
  • Anonym (Spännande)

haha jag trodde det var nån krok upp i rumpan eller nått :P mohaha

studentbruttan29 skrev 2008-11-19 01:23:26 följande:
    ja, precis när man känner att man ska komma så sprutar man hälften i munnen och hälften i ögat samtidigt som man sparkar denne på smalbenet. Då går denne iväg med handen över ögat samtidigt som den går iväg haltandes säger ARGHH-ARGHH. (ja, dålig..jag veeet) Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:20:32 följande:
  • studentbruttan29

Oj..eller jag menar AJJ!!

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:26:03 följande:

haha jag trodde det var nån krok upp i rumpan eller nått :P mohaha
  • 68an

Piraten! Och jag kände mig än mer blåst

Nä nu ska jag sluta porrsurfa

• Anonym (Spännande)

hehe ;) Ja när Jag förvandlas till Mistress får han akta sej ;)

studentbruttan29 skrev 2008-11-19 01:27:27 följande:
    Oj..eller jag menar AJJ!! Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:26:03 följande:
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:25:15 följande:

ärsh det är ju i sex tråden vi är i..klart du kan skriva ;) nu blev jag ju nyfiken ;) tell me ;)
    hoppar lite i ämnet.

Det jag nog främst tänder på är att främst dominera en kille framför hennes kille. Det kan vara att ha dominans sex med honom medans hon ser på, eller tvärt om, att han får se på när 'hans kvinna' blir ordentligt påsatt/dominerad på alla möjliga vis (sedan kan man gå vidare från det).

Googla lite på Cuckold så får du se...
  • Anonym (Spännande)

ohhh det är typ precis så som vi har pratat om att vi vill ha det om vi ska ha med en till kille ;) Min man tänder på tanken att se en annan knulla mig framför honom , typ medans han sitter fastbunden ;) och jag skulle mer än gärna titta på när han blir detsamma ;)

Add3 skrev 2008-11-19 01:33:16 följande:
    Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:25:15 följande: hoppar lite i ämnet. Det jag nog främst tänder på är att främst dominera en kille framför hennes kille. Det kan vara att ha dominans sex med honom medans hon ser på, eller tvärt om, att han får se på när 'hans kvinna' blir ordentligt påsatt/dominerad på alla möjliga vis (sedan kan man gå vidare från det). Googla lite på Cuckold så får du se...
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:36:07 följande:

ohhh det är typ precis så som vi har pratat om att vi vill ha det om vi ska ha med en till kille ;) Min man tänder på tanken att se en annan knulla mig framför honom , typ medans han sitter fastbunden ;) och jag skulle mer än gärna titta på när han blir detsamma ;)
    Kul att vi har samma idéer. Låter jättespännande! Tur för dig att du har en 'äventyrlig' kille då.. Man kan ha väldigt kul om man är tre, speciellt om en är bunden..

Jag har en tjejbekant som vill experimentera lite med sin kille, men han vill bara köra missionären på lördag (kanske lite överdrivet). Så hon berättar alla sina idéer för mig istället. Då får man duscha kallt efteråt.
  • Anonym (Spännande)

Ja min man är kinky ;) Han skulle nog velat sitta bunden hela dagarna..haha men lite svårt när man har 2 barn ;)

Han hade nog inte bangat om vi skulle få tillfälle..nog mest jag som är den mesiga. Synd för jag vet av erfarenhet från när jag var mindre att vara 3 kan vara väääldigt spännande ;) Och slå ihop det med lite dominans..MUMMA!

Add3 skrev 2008-11-19 01:40:02 följande:
    Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:36:07 följande: Kul att vi har samma idéer. Låter jättespännande! Tur för dig att du har en 'äventyrlig' kille då.. Man kan ha väldigt kul om man är tre, speciellt om en är bunden.. Jag har en tjejbekant som vill experimentera lite med sin kille, men han vill bara köra missionären på lördag (kanske lite överdrivet). Så hon berättar alla sina idéer för mig istället. Då får man duscha kallt efteråt.
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:44:25 följande:

Ja min man är kinky ;) Han skulle nog velat sitta bunden hela dagarna..haha men lite svårt när man har 2 barn ;) Han hade nog inte bangat om vi skulle få tillfälle..nog mest jag som är den mesiga. Synd för jag vet av erfarenhet från när jag var mindre att vara 3 kan vara väääldigt spännande ;) Och slå ihop det med lite dominans..MUMMA!
    Håller med, det låter mumma!! Jag skulle nog inte banga om 'det känns rätt' så att säga. E lite petig med sånt även 'om det bara är sex'. Sen beror det ju lite på livet i övrigt sas..

Skall krypa till kojs nu (och sova buhu..).

Vågar du/ni, så skicka ett mess till min inkorg (ett mess är ju inte mer än just ett mess). Dessa trådar är så jädrans lätta att tappa bort (min dator raderar alla sparade inställningar)...
  • Anonym (bs)

min sambo älskar att se mig suga en annan kille och hjälper sedan till mums

• Gung Ho

Anonym (bs) skrev 2008-11-22 11:00:59 följande:

min sambo älskar att se mig suga en annan kille och hjälper sedan till mums
    Låter häftigt...
  • Queequeg

Jag skulle bli superkåt, har varit med och sett män suga av varandra förut men då ej min nuvarande partner, han tänder inte på killar så de skulle nog aldrig hända. Tyvärr

• Anonym (Miss J)

Jag hade nog blivit kåt.

• Anonym (Maria)

Nu har jag visserligen ingen kille, men jag tycker att 2 män tillsammans är enormt sexigt..

• trollmåne

Jag skulle tycka det vore enormt sexigt.
    Det finns nog inget som jag hade gillat mer att titta på ;)
    (tuvär är min fästman helt strait, så han hade vägrat gör det =(

• EnsamPappaEtuna

Det bästa är när man kan binda båda två, för då kan man ta deras saker utan att de kan göra något åt det och så får man fina julklappar.

Svar på tråden se sin kille suga ev en annan man