• LitenOchRädd

Underbara Älskade lillsnörpa

Vet inte riktigt vart jag skulle lägga denna så det hamnar här eftersom jag engång var bounusmor åt min lillsnörpa
    Nu är hon "min" riktiga (adopterat) eftersom biomamman hennes inte vill se henne..

Jag kom in i Deras liv när hon var 2 och direkt nästlade hon sig in i mitt hjärta och var så härlig liten tjej.. Min man och biomamman hade brutit upp drygt ett halvår innan och min man blev då boendeförälder eftersom bion inte hade tid med tjejen. allt eftersom tiden gick så blev det längre mellan umgängena och när hon var tre började hon förstå att mamma inte ville träffas *ont i "mammahjärtat"* Ville så gärna skydda henne och hålla om henne. jag önskade att jag kunde göra ngt. när vi tillslut gifte oss i feb 2008 så hade vi börjat titta på möjligheterna för mig att adoptera henne. det gick igenom och hon var "min" och nu i dag så kan jag inte förstå hur biomamman inte ville ha ngt med henne att göra, hon är underbar.

I dag på väg hem från förskolan så ryckte hon lätt i min hand och vill att jag böjer mig ner. bara för att få kramen hon ville ge mig, det värmde lika mycket som orden som följde : Du är min mamma och du är världens bästa! och sen så började hon prata om lillasyster och julen... men känslan av att få den `?"bekräftelsen"? var underbar...

Jag älskar min lillsnörpa

• Svar på tråden Underbara Älskade lillsnörpa
  • BeJay

Låter helt underbart, grattis till en underbar bonusdotter :D:D

• Sanna K

Grattis, låter helt underbart för er alla tre.

• Skrik och Panik

Märks att jag är gravid o hormonerna är på snurr i kroppen, jag började böla. Sååå fint

Så lycklig att det finns så fina människor i världen, min man ska adoptera min son

• Svartamoln

Så underbart!!! Vilken lycka, så fint gjort av dig, vilken tur hon har som har dig!!!!

• zanzibar

Här är det också gravidhormoner i svallning Började också gråta! Vilken underbar dotter du verkar ha TS!

Skrik och Panik skrev 2008-11-24 17:43:23 följande:

Märks att jag är gravid o hormonerna är på snurr i kroppen, jag började böla. Sååå fint Så lycklig att det finns så fina människor i världen, min man ska adoptera min son
  • Tittij
    zanzibar skrev 2008-11-24 18:11:47 följande:
    Här är det också gravidhormoner i svallning Började också gråta! Vilken underbar dotter du verkar ha TS!Skrik och Panik skrev 2008-11-24 17:43:23 följande:
    Fler med gravidhormoner. Blev oxå tårögd
  • Hallonsocka

Hihi! Vad härligt, jag sitter här och storler med tårar i ögonen! Grattis till en dotter !

• JeanneDArc

ojoj jag började lipa såklart vad fint sagt av henne och klart du är hennes mamma. relationer är viktigare än blod

• Ami84

grattis! har precis samma sits, så jag blev aldelles tårögd, det enda är väl att jag funderar starkt på att adoptera lillan. grattis igen :D

• LitenOchRädd

Tack mycket Här sitter man en torsdagskväll och bara njuter av att vara lycklig. med ett stort glas varm glögg i handen och barnen som sover i sina sängar.. en kväll gjord för mys. föresten vad kan man bidra med till en pysseldag på förskolan? ngn fika eller så? förslag?

Svar på tråden Underbara Älskade lillsnörpa