jag kan inte ha det så här...del 2
Fortsätter här att prata av mig om min förälskelse för er som fortfarande orkar lyssna på mig...klipper in min första ts berättelse här:
Jag vet inte vem jag ska prata med, behöver verkligen någon att prata med.
Jag är gift har barn och har ett helt okej liv, problemet är att jag har förälskat mig i en kvinna på jobbet, även hon är gift, har barn och är betydligt äldre än mig.
Har aldrig ens funderat över min sexuella läggning innan jag träffade henne, nu kan jag inte tänka på något annat.
I början var det lite pirrigt och spännande när jag träffade henne och framför allt så mådde jag bra och tyckte att det var lite spännande. Vi fick jättebra kontakt på en gång och det var så roligt att jobba med henne.
Nu är det som ett gift, jag är förhäxad! Blir helt tung i kroppen och darrig och magen känns som den ska pirra sönder när jag ser eller pratar med henne, kan inte sluta titta på henne, vill ha henne. Hon måste tycka att jag har blivit så konstig.
Hon är lång och smal och ljus och har små fräknar och gör så att jag inte kan koncentrera mig på jobbet.
Jag skulle så gärna vilja berätta för någon, ha någon att prata med, men jag tror helt ärligt inte att någon av mina kompisar skulle förstå.
Från början var det så oskyldigt, det är det inte längre, det här tar över mitt liv och jag känner mig konstant ledsen. Tror till och med att jag skulle offra mitt äktenskap om det kom till det. Det här äter upp mig, vad ska jag göra?