Tjejer runt 170 cm, vad är eran idealvikt?
Inte vad som skulle va ok, utan er absoluta idealvikt. Alla är ju byggda olika men det skulle va intressant att höra, vad folk har för olika ideal & mål.
Inte vad som skulle va ok, utan er absoluta idealvikt. Alla är ju byggda olika men det skulle va intressant att höra, vad folk har för olika ideal & mål.
Är 174 och väger 55 kg.... Trivs bra med den vikten men jag borde nog gå upp ett par kilo till...
Vad är run 170?
Jag tycker det är 168-172.
jag är 170. Väger just nu ca 57 (har kvar en massa "bäbishull"), men skulle vilja ner till 53 typ. Kan göra det utan att se för skinny ut.
är 169 och vill väl ligga mellan 65-70 nånstans.. dvs dax att åka till gymmet snart ;)
är 174 väger 48-50kilo vill gärna gå upp ett par kilo MEn hur????
Till alla dem som faktiskt klankar ner på de som har lägre ideal vikt än dem själva.. Vad tänker ni med? Klart ni får ha åsikter om de, men behåll de för er själva. Är det någon som skrivit: men oj det är ju helt sjukt inte kan du ha en önske vikt på ... Guuud så tjocka ni måste se ut! Alla är ju olika byggda, olika muskelmassa o benstruktur. Förstår inte att det ska vara helt okej att hosta ur sej vad som helst om "underviktiga" men inte viseversa.
170 - 63kg
jag har ingen idealvikt men tänkte passa på att fråga, är 171 cm o 50 kg normalt? Glad för svar!
167cm, idealvikt 75kg. Mycket muskler.
Är 174 o väger 65 kg. Vägde 61 kg för några år sen (o före barnen). Det var prefekt för mig. Men jag försöker inte gå ner i vikt ändå. 65 kg funkar.
169 och min idealvikt ligger på 55-56 kg. Oftast väger jag dock 57.
jag har ingen idealvikt men tänkte passa på att fråga, är 171 cm o 50 kg normalt? Glad för svar!
Enligt BMI som sällan stämmer! Det beror ju helt på från person till person.
Du är underviktig. Ditt BMI ligger på 17,1 och gränsen för undervikt ligger på 18,5.