vill så gärna testa med en tjej
har länge haft tankarna men aldrig provat. men är så sugen på att träffa en härlig och trevlig tjej mellan 25-30. hur gör man, jag är ju blyg.
har länge haft tankarna men aldrig provat. men är så sugen på att träffa en härlig och trevlig tjej mellan 25-30. hur gör man, jag är ju blyg.
Om du vill prata mer anonymt kan d
Anonym (oxå nyfiken) skrev 2009-03-19 15:41:08 följande:
Blekinge tjej här...står lite om mig och vem jag är lite längre bak på denna sidan..sugen på att få kontakt med en likasinnad tjej....kram
Kul att läsa den här tråden. Jag är själv lite nyfiken men det verkar inte finns så många ifrån Dalarna här!!
Finns det nån??
Kan tillägga att jag är singel!
Anonym (skåning) skrev 2009-03-18 14:48:54 följande:
På en tjejfest en gång för inte allt för längesen var vi 3 st o med allt för mkt sprit, kvällens tema var sex & vi kollade på porrfilm & kikade på dildos. Vi klämde varann på brösten & sen kastade sig den ena tjejen (Min makes barndomskompis sambo) på mig & säger att hon fantiserat om mig läänge & hon fullständigt river av mig bh & kläder. Vi hånglade, sög & pillade. det var skönt & trevligt. vi blev avbrytna & sen valde vi att inte prata om det.
Nu här för en vecka sen hade jag tjejfest igen, allt eftersom kvällen gick så åkte tjejer hem & hon (makens kompis sambo) var kvar & även en annan väldigt nära vän.
Vi vart fulla & kåta, jag & min vän förförde min vän & vi vart snart nakna. Vi hade nästan som en lesbisk trekant & det var mysigt. Vi byttes av & pillade & kände på varann & alla var riktigt heta.
Tre underbart vackra dalkullor.
Visserligen var det kanske dumt att vara med sina allra närmsta väninnor men vi är ännu närmare varann nu, vi gillar ju varann ;)
Men jag har ingen som helst tanke på att konvertera till den sidan, jag är lyckligt gift & har alltid haft funderingar på att vilja testa.
Min make vet om detta & säger att vi är tokiga & att vi inte får dricka så mkt tillsammans igen för det slutar ju bara på ett sätt.
Så testa på ni!
inns det nån från götet här som är liksom jag bisexuell och fruktansvärt sugen???
finns det någon i stockholm eller?!?
Anonym (test dejt..?) skrev 2009-03-13 01:09:14 följande:
Anonym (Karlskronatjej) skrev 2009-03-19 14:27:35 följande:
gbg
Anonym (oxå nyfiken) skrev 2009-03-19 15:27:49 följande:
En tjej som är nyfiken och har funderingar kring detta med tjejsex. Har aldrig testat fullt ut. Finns i Linköping och har e-post: cf72@spray.se...är gift och 37 år