• Anonym

Hur kommer det sig att bögar är trevligare än straighta killar?

Jag anser att bögar generellt är trevligare än straighta killar.

Hur kommer det sig?

• Svar på tråden Hur kommer det sig att bögar är trevligare än straighta killar?
  • Jesspa80

Ingen aning, jag upplever det som att det är ungefär lika trevliga.

• Anonym (I-like)

hi hi... jag tycker också det..

kanske för att vi tjejer har mer gemensamt med dom?
    att dom ofta vågar bejaka sin feminina sida...

• viseversa

jag har träffat en hel det ashole bland bögar också.Så jag tror det är ungefär samma.

• Anonym (I-like)

viseversa skrev 2009-01-17 09:37:25 följande:

jag har träffat en hel det ashole bland bögar också.Så jag tror det är ungefär samma.
    jaha.. jag har inte träffat så många, bor i en liten stad..
    finns bara 3 (vad ja vet) och dom är trevliga...

men det är som du skriver, det är nog samma.
  • Jesspa80

hehe ofta vill bögar att man träffar deras asshole... hihi
  • Alexandra84

Väldigt bra fråga TS! Men det du skriver stämmer ju... kanske kan skicka lite straighta killar på kurs hos homosexuella

~*~ Lycklig mamma till Hampus 051002, Julia 070905 och William Bf 090409~*~
  • Nisseblubb

Gaykillar upplevs som trevligare än straighta för att ni tjejer vet att de inte är intresserade av att ligga med er. Kan det ligga något i det?

• viseversa

ja jag bor i Stockholms innerstad och här kryllar det av bögar på cafeer och krogar.vissa är vääldigt trevliga och andra är det inte.Så det är som vanligt folk kan jag tro.Vissa gillar man andra inte.

Anonym (I-like) skrev 2009-01-17 09:43:26 följande:

jaha.. jag har inte träffat så många, bor i en liten stad.. finns bara 3 (vad ja vet) och dom är trevliga... men det är som du skriver, det är nog samma.
  • krabban

anser mandet så har man fel,helt fel.Det borde man förstå

• Rebecka81

Anonym skrev 2009-01-17 09:32:48 följande:

Jag anser att bögar generellt är trevligare än straighta killar. Hur kommer det sig?
    Hihi det har jag också funderat över mååånga gånger:)
  • Rosana

Haha! En av mina bästa vänner är gay så att det bara skriker om det. Han är den roligaste, smartaste personen jag känner - rapp i käftenoch tanken som få och vansinngt ELAK!

• Grabbo

Är du tjej eller kille ts?

Om du är kille - ja då kanske heterokillen är osäker vad du menar/säger/insinuerar när du pratar och ler. Snygga jeans! Sitter bra på dig. Tränar du?

Om du är tjej - ja då kanske du upplever det som jobbigt att heterokillen ev har baktankar med att han prata just med dig och ler. Snygga jeans! Sitter bra på dig. Tränar du?

Jag tror det finns lika mycket shysta gay som hetero... sen har man förutfattade meningar om vad de personerna egentligen menar. En del vill ligga andra ger komplimanger. Det sitter inte i läggningen.

• Trolovade

Tror inte att personligheten sitter i den sexuella läggningen, det finns både trevliga och mindre trevliga homosexuella män och desamma gäller heterosexuella män.

• Viewsonic

Trolovade skrev 2009-02-11 14:45:25 följande:

Tror inte att personligheten sitter i den sexuella läggningen, det finns både trevliga och mindre trevliga homosexuella män och desamma gäller heterosexuella män.
    Tror jag med.
  • MaijaO

Fördomsfullt skulle jag säga. trevligheten sitter nog inte i sexualliteten.

• Angels Fall First
    Grabbo skrev 2009-02-11 14:29:48 följande:
    Är du tjej eller kille ts?Om du är kille - ja då kanske heterokillen är osäker vad du menar/säger/insinuerar när du pratar och ler. Snygga jeans! Sitter bra på dig. Tränar du?Om du är tjej - ja då kanske du upplever det som jobbigt att heterokillen ev har baktankar med att han prata just med dig och ler. Snygga jeans! Sitter bra på dig. Tränar du?Jag tror det finns lika mycket shysta gay som hetero... sen har man förutfattade meningar om vad de personerna egentligen menar. En del vill ligga andra ger komplimanger. Det sitter inte i läggningen.
    klockrent
    People like you are the reason people like me need medication
Svar på tråden Hur kommer det sig att bögar är trevligare än straighta killar?