Hur länge sitter marjuana och hasch kvar i blodet om någon "testat" en gång?
Undrar pga ungdomar....alltså om dom rökt i helgen i liten skala,visar ett kissprov i morgon det?
Undrar pga ungdomar....alltså om dom rökt i helgen i liten skala,visar ett kissprov i morgon det?
Jag har för mig att man kan spåra cannabis ganska länge genom up ännu längre genom blodprov då det lagras i fettvävnaderna.
thc, de aktiva ämne i cannabis sitter kvar i blodet beroende på hur länge du brukat drogen.
har du rökt en gång, några bloss under helgen så går de ur fort och ska antagligen inte visas på ett prov 5 dagar senare.
men på vissa sitter de i längre... på mig en månad men då hade ja missbrukat den varenda dag i 8 mån.
de är min personliga och mina näras erfarenhet...
de sätter sig i fettet i hjärnan.. när jag hade rökt samma dag som ja testade mig hade jag 0,02 microgram i blodet
Hasch kan sitta kvar i upp till tre månader... I alla fall om man missbrukat länge. Därför måste "vanemissbrukare" ta ett speciellt test som visar ATT det minskat i blodet istället för att se om det finns i blodet. D v s om man ska se om en person håller sig drogfri.
Limechips skrev 2009-01-28 14:31:35 följande:
prinsesstårtan skrev 2009-01-28 08:30:45 följande:
Hej
Jag jobbar med missbrukare.
Vi testar med pisseprov, där det visar direkt om man har rökt på , nya stickor helt suveräna...
Vill vi veta vad, skickas det till lab.
Stickorna visar om man har,inte hur mkt, det har inte med saken att göra hur mkt utan om man har, för det är då man behöver hjälp.
Kram och lycka till
Anonym skrev 2009-01-28 19:49:15 följande:
Farsa på stan skrev 2009-01-28 19:06:25 följande:
Farsa på stan skrev 2009-01-28 19:06:25 följande:
Hej
Jag jobbar med missbrukare.
Vi testar med pisseprov, där det visar direkt om man har rökt på , nya stickor helt suveräna...
Vill vi veta vad, skickas det till lab.
Stickorna visar om man har,inte hur mkt, det har inte med saken att göra hur mkt utan om man har, för det är då man behöver hjälp.
Kram och lycka till
Limechips skrev 2009-01-28 14:31:35 följande:
Man säger efter ett tillfälle så sitter THC i blodet upp till 8-10h innan det inte längre finns i mätbara mängder.
Och metaboliterna säger man 1-7 dagar i urinen.
Men följt detta ett tag, och det troliga är 1-3 dagar och ett tillfälle.
Sen extremt svårt och gissa, dock sitter bara THC i blodet i 8-10h och i spårbara mängder.