sex med samma kön?har ni?
Hej ibland brukar jag fundera på hur det skulle vara att ha sex med en annan tjej.....
Har ni haft det hur var det?eller skulle ni kunna ha det???
Hej ibland brukar jag fundera på hur det skulle vara att ha sex med en annan tjej.....
Har ni haft det hur var det?eller skulle ni kunna ha det???
Jag har haft det, det var mjukt och fint. Som tjej vet man ju hur man vill ha det om man så säger Kyssa en tjej är 4 ggr bättre än en skäggis. Välrakad ok
men är det inte ganska känsligt ämne att säga att man haft sex med samma kön?. Jag förstår att de vill vara anonyma..
Jag provade till och med på ett förhållande med en tjej, men det höll inte så länge...tre månader på distans. Jag är väl fortfarande av åsikten att det handlar om en person man blir kär i och inte ett kön men om man bara har haft pojkvänner hela sitt liv är det inte lätt att bara byta. Vi var inte ett dugg rätt för varann så jag ska inte utesluta alla tjejer så, men nu har jag pojkvän och han är nog så nära min soul-mate (om sådana finns) som man kan komma :)
...tända på tjejer är en sak, oerhört lätt, att leva med...svårare ;)
Jag drömmer om det mer och mer.
I mina fantasier ligger jag och kysser en tjej, vi är nakna och vi kysser, smeker och slickar och det är helt fantastiskt. Vore jag inte gift hade jag provat.
Mina sexfantasier har de senaste året/åren gått över till att enbart handla om andra tjejer! Jag älskar min man av hela mitt hjärta och jag skulle aldrig i livet kunna vara utan honom, han är ju mitt liv och min kärlek!
Ändå finns dessa fantasier om mig och en till kvinna alltid där då fantasierna "poppar"upp?!
Dock är jag totalt emot otrohet så detta stannar som fantasier! Däremot om mannen tyckte att det var helt okej så...... Man skulle ju samtidigt vilja testa
!
Jag förstår hur Anonym som startade tråden menar!
Jan Guillo (eller hur han nu stavar) sa ju ocksp att det gr mode i det nu!
Så har historian sett ut i alla tider! Att det är mer inne att vara homosexuell vid vissa tidpunkter!
Bara för att man tycker det lägger man inte in någon värdering i om det är rätt eller fel....
Ja, jag har haft det några gånger, men inser nu att det inte är min grej. Bättre i fantasin.
Jag har aldrig provat men fantiserar mycket om det. Jag har tom chattat på Sylvia i hopp om att hitta en tjej. Skulle aldrig vilja vara utan min stora kärlek min man. Skulle ej heller vilja ha ett förhållande men att vara med en tjej skule jag vilja prova. O nån dag ska jag...
Min pojkvän tycker nog att det är ok...eller nja gäller det sex vill han nog vara med ;) men hångel å sånt händer ju när vi festar lite på kul. Det är skönt att han tycker det är ok, lite kul med småhångel då å då när han ändå är i närheten och så. Tjejer hånglar oftast (med betoning på oftast) bättre än killar :)
Oj, vad många som kan tänka sig att ha sex med en tjej. Jag har bara ryst av obehag när en tjej smekt mitt hår. Usch vad hemskt det var!!! Ju manligare desto bättre.
turia, de anonyma inlägg jag riktade mig mot innehåller inget annat än allmän diskussion kring trender rörande ämnet. De var alltså inga personliga eller utlämnande svar på frågan som trådstartaren ställer.
Citerar ur forumets Regler & Policy:
"Känsliga rummet
I känsliga rummet har man möjlighet att vara anonym för att kunna skriva om sådant man kanske i vanliga fall inte skulle våga skriva om.
Man får INTE skriva som anonym om det endast rör sig om en allmän fråga, debatt/diskussion eller uppfattning som inte berör egna personliga erfarenheter/kopplingar. Det gäller både när man startar en ny tråd och när man svarar i en tråd."
/Hanna, moderator på FL
Min första sexuella erfarenhet var med en tjej, jag var 16 år och hon gick i samma skola. Visste innan och efter att jag inte var homosexuell eller bi, det var mer en nyfikenhet eller ren lust. Det bara blev så!!
Det började med kramar som blev lite längre och sen så snuddade våra läppar vid varandra och sen en ljuvlig kyss och sen.... Ja, ni förstår hur det gick!! Efteråt kom vi överrens om att aldrig berätta det här för någon.
Så här många år i efterhand så ångrar jag ingenting, det gjorde jag visseligen inte då heller. Den enda jag har berättat det för är min man och han blev först förvånad... men sen tänd! Typiskt karlar!!
Jag tror att mina fantasier kring det här med sex med samma kön får stanna vid just fantasi för min del.
Det är halva nöjet för mig!
Tänk om man då hade provat och det hade varit värsta besvikelsen!
Hi hi, bra reflexion där, SnutteNuttan gäller kanske mig också, vet inte.
Jag har haft sex med en annan tjej och tyckte det var fantastiskt. Skulle göra om det igen om jag fick tillfälle!!!
Jag har haft det innan jag träffade min man. Jag skulle gärna göra det igen, men det är ju inte så ofta såna tillfällen dyker upp. jag bor i en liten stad där alla känner alla. Jag har haft sex med tjejer tidigare när jag studerade i Stockholm. Där var det mer vanligt och inte så konstigt om man hånglade med en annan tjej. Här hemma skulle det nog stå i tidningen dagen efter
Det verkar som om det är väldigt vanligt att många tjejer fantiserar om detta. Här på FL verkar ju det finnas många. Vi kanske ska ordna en tjejträff.
Ja det har jag, bättre sex än med män.