Sitter gråtfärdig..Min kille kommer nog inte orka me min aktiva 1åring :-(
Kom hem precis från middag hos min dejt/nya kille... han är då jätte seriös me mig och ser en framtid för oss men jag tror de är rätt kört snart,saken är den att min 1 åriga son är extremt aktiv ...och de går aldrig över,kom till middagen kl 18 och han gnällde,skrek,grät och hitta på dumheter i ett ända tills kl va 22,han somnade inte av vällingen och jag kunde inte sitta ner en sekund och bara ta de lugnt,om jag sätter han i stolen blir han ledsen för de... tror inte de va så trevligt för middags gästerna att höra på detta i 4 timmar. han kan aldrig bara sitta ner och ta de lugnt... jag tror ingen skulle orka ha han som bonus son som de ser ut nu och hur ska jag kunna få tid att lära känna killen?? jag är helt slut efter att varit på middag liksom känner mig så uppgiven just nu... bvc säger att de här är normalt hos barn... men jag ser inget annat barn som är så missnöjt som mitt.
jag har fasta sov och mat rutiner,aktiviteter och kärlek ALLT försöker jag me. Jag orkar snart inte längre. Måste säga att den här kuillen är så bra och har själv 2 jätte fina barn som går jätte bra ihop me min son men hursom helst så vet jag inte om jag kommer orka då min son tar all energi av mig.