3:e gången gillt med Pergotime?
Någon mer som äter tredje kuren Pergotime just nu? Jag började i måndags med tredje kuren..
Någon mer som äter tredje kuren Pergotime just nu? Jag började i måndags med tredje kuren..
Oj då e det ju sant test dax för dig..
Jag e inne på cd15 efter en enkelkur pergo
Jo, snart dags att testa - men vågar inte hoppas för mycket. Känner mig inte alls gravid.. (hur nu än det ska kännas?)
Jag har ju uppehåll denna månaden... Är bara på dag 14 än, så det vankas förhoppningsvis ÄL om ett par dagar! Får se om den vill dyka upp av sig självt. Nästa månad blir det Pergo + insemination!!! Jippi!!! : D
Vilken dag är du på Malinnnnn80?
Love is: Idag (torsdag) är jag på CD 25. Jag testade i morse (tidigt, jag vet) eftersom mina föräldrar kommit hit till Sthlm och vi ska gå ut och äta ikväll + dricka gott vin till. Även om jag hört att det inte är farligt att dricka alkohol i ett tidigt skede av graviditeten skulle det kännas fel att dricka vin om jag hade fått ett + ... Testet var alltså negativt. Men eftersom jag har oregelbunden mens så är nog CD 25 för tidigt.. intalar jag mig själv iaf *hoppas*
Ja, 25 låter tidigt... Själv har jag en cykel på 33-34 dagar. 28 är vanligt för väldigt många... Testa dag 30 igen nästa gång! Nä, lite rödvin skadar inte så tidigt! Lev livet och ha kul! : D
Love is: Ja, dag 30 låter som en bra dag för test ...synd bara att dagarna går så låååångsamt.. hehe!
Hej alla gamla bekanta :)
Jag plussade idag på ruvardag 13 efter mitt första IVF - äntligen gravid :)
jaghetersphia: GRATTIS! Oj vad kul
Tack :)
jaghetersphia: GRATTIS!!! Superkul!
Det är underbart :)
Är så glad för din skull.. men själv testade jag i morse - negativt Har inte fått mens än, vet inte exakt när jag ska få den eftersom jag har oregelbunden mens =/ (är på CD 29 idag) Grattis igen!!
Usch...minus är tråkigt :(... Rekommenderar akupunktur, fytoöstrogen, aloeverajuice och spikmatta till er som känmpar på :)
grattis, grattis sophia!!!!! : d