jo här mår vi bra oxå. Är sjukskriven förhögt blodtryck tom bf. lider inte så mkt utav det men måste dock vara hemma och ta det lugnt. Åker snart till värmen och kommer då att ha det varmt och gott... bara 28 dagar kvar. åker till underbara Playa del Amadores på gran canaria. Ska äta gott, dricka gott (ja alkoholfritt ja men ändå!!!
), vi har ju all-inclusiv, ta det lugnt då vi är 7 st som åker så jag kommer knappt se mitt första barn har svärmor lovat). jag ska få ta det jättelugnt och bara njuta och sola å bada å shoppa.
Enligt VUL så är det bara 1 bebis som verkar må bra trots mitt blodtryck. Får dock göra extra ultraljud i v.32,36 och 40. Och på nåt av dessa samt RUL i v.18-20 ska vi väl kunna få se könet!
Marge75: AIH Sophiahemmet, fjärde försöket, puregon, BF 3 juli 2009, bor i Stockholm.
Solkatta: DI/IVF Akademiska, andra försöket, BF 27 Augusti 2009, bor i Karlstad.
Smyckis: DI i danmark, 1 försöket ostimulerat; BF 8 okt 2009, Bor i Älvängen(Gbg)
TantJS: DI i Danmark, första försöket ostimulerat BF 20 okt 2009 Bor i Stockholm.
kamelia: DI i Danmark, första försöket ostimulerat BF 27 okt 2009. Bor i Skåne.
Guldplutt. Makeins., andra försöket, pergo, BF 28 okt 2009, Bor i Malmö3
hnd: DI Umeå, 3 försöket, pergo BF 29/11 2009.
Individia: SH, 1 försöket, stimulerat, BF 20 nov 2009, Bor i Sthlm.