• MickisH

Någon som bor i eller runt Hallsberg?

Hej
    Jag skulle vilja träffa någon/några unga föräldrar el gravida runt Hallsberg. Bor just nu i Borås men ska flytta upp till Hallsberg till min kille så snart vi får tag på en lägenhet. Jag är 21år, har en dotter på snart 3år och väntar en till med BF 25 Juli. Inte lätt att träffa nya vänner, speciellt då jag inte vet vart man ska gå... hör gärna av er

kram

• Svar på tråden Någon som bor i eller runt Hallsberg?
  • Mia1987

Jag hade blivit tokig om mina förskolelärare hade på vinteroverollen istället för regnoverollen (som en vinter fast med galon, är fodrad också). Men att de inte förstår att de blir skitigt och måste tvättas. fy så tråkigt.

Jaha vad kul att börja sälja smink! Lycka till idag då får man säga! Men det låter ju bra om du nu skulle börja att de visar och så.

Ja fy vad jobbigt när deär små och ALLT ska in i munnen. Man blir lite trött på att hela tiden behöva dammsuga.

Jaaa riktigt skönt med vårväder! Synd bara att de ska vara så himla smetigt överallt. Våran väg är inte så fin om man säger så, bilen är mer brun från däck till tak! De var cirka två veckor sen han glänste ikapp med solen.
    Emiliia är dessutom älskar att klappa, luta sig, hänga och stryka sig mot den skitiga bilen!
    Men våren får gärna komma så man kan ta av alla tjocka kläder och slippa allt blött.

• MickisH

Nu är overallen ren, får se hur länge men det har ju torkat upp ute iaf.
    Fint väder idag med, men Julia är på dagis och jag har ingen större lust att gå ut själv. Var ute 2h igår, skönt i solen men jag trodde nästan att vi skulle blåsa bort några gånger.

Japp, om jag börjar sälja kommer hon fortsätta vara min mentor. Ge råd, stöd och utbilda lite mer

• Mia1987

Ja nu är de ju relativt torrt, men jättehalt istället. Iaf på Emiliias dagisgård. De brukar gå till en lekpark istället, där de inte är lika halt åt de små.

Ja fy vad det blåser ute. Och inte är det sköna vindar inte, iskalla. Tur att solen värmer iaf

Ja vad skönt. När måste du bestämma dig om du ska sälja?

• Enniie

Fint väder idag igen. Det känns nästan som om man drömmer för tusan.. Lugnet före stormen kanske ? Bokstavligen talat i detta läge..

Snart blir det Tacos !

• MickisH

Jag kan bestämma mig när som helst. Jobbet finns ju kvar

Nu får våren komma på riktigt, värmen åxå så man kan slippa alla tjocka kläder.

• Enniie

Jaa, det skall bli så skönt sen när sommaren kommer då man bara kan ta på sig skorna och gå ut. Slippa klä barnen med jobbiga overaller, vantar och täckbyxor...

• Mia1987

Ja det skulle inte förvåna om det kommer mer snö om någon vecka eller så!? Fy vad deprimerande de skulle bli!
    Ja skönt med sommar! Börjar bli trött på alla tjocka kläder.

Vad gott med tacos! Det måste jag föreslå till helgen

• Mia1987

Ja verkligen, har vart lite fattigt med solsken idag, men nu kommer det.

Idag blir det taaacoooos! som jag har längtat!

Synd bara att man har gått och blivit döförkyld! men det går väl över till måndag!

Ska ni hitta på i helgen då?

• Enniie

Haha, du också. Jaa, tacos är ju gudomligt gott...!

Idag efter vi hämtade barnen på dagis, så vart det mcdonalds... Nu sover pluttarna efter en lång dag på dagis. Imorgon bär det av till antingen Lek&Bus eller att bada, kanske gustavsvik eller något. På söndag skall älsta till sin pappa, och vi funderar på att skaffa barnvakt några timmar, för mor min har bjudit över mig och sambon på lite husmanskost....

Så ser våran helg ut !

Hur ser eran ut ??

• MickisH

Idag har jag och Julia varit i knalleland en heldag (typ som marieberg) med några kompisar och shoppat lite. Köpte en svart mammakjol, behöver verkligen nya kläder dom andra börjar bli försmå...
    Har ingen aning om vad vi ska hitta på i helgen, får se vad som händer
    På fredag kommer Kent hit från Hallsberg *längtar*
    Sitter här och skriver med förjävliga förvärkar, dom som säger att förvärkar inte gör ont vet inte vad de pratar om. Vad jag längtar tills den lill* är född.

Svar på tråden Någon som bor i eller runt Hallsberg?