QrazyQuties skrev 2009-03-01 22:53:44 följande:
Håll i er nu! Vi sa det efter typ några dagar till varandra, två veckor efter att vi blev ihop så flyttade vi ihop! 4 dagar senare förlovade vi oss (JA! Det var INTE bara någonting vi gjorde, utan vi ville verkligen spendera hela livet tillsammans), ett halvår senare köpte vi vår första gemensamma lägenhet, när vi varit ett par i 1,5 år blev hon gravid *lycka* 3 veckor innan vår flicka föddes GIFTE vi oss!I januari i år hade vi varit tillsammans i 6 år, vi har nu 3 barn (!) och för 1,5 år sedan köpte vi hus. För oss gick det jäkligt snabbt helt enkelt! Och hon är fortfarande det första jag tänker på varje morgon och det sista jag tänker på varje kväll! Är fortfarande djupt förälskad och skulle ALDRIG kunna tänka mig ett liv utan denna underbara kvinna! Känns det rätt så känns det rätt! Så är det bara!
ja de va ju snabbare än oss

han sa att han älska mig efter en vecka ihop...
blev i hop 4 juli och förlova oss 27 september =)
har bott med honom i hans hus sen kvällen jag följde med hem men sa upp min lägenhet efeter 3 månader...
ska gifta oss men inte bestämt när =)
men vi har dock varit jobbarkompisar ett bra tag innan vi blev ihop så träffats varje dag eftersom vi hade samma skift