• Anonym (undrar)

När sa ni DE tre stora orden till varandra?

hej

hur långt in i erat förhållande sa ni de tre stora orden till varandra? och utan rädsla av att det är för tidigt?

och en följd fråga. ni som är förlovade hur länge hade ni varit ihop när ni ens börja prata om förlovning?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-01 23:06
    fanns ingen andledning för mig att vara rädd för något. visa sig att hon var lika redo som mig och sa faktiskt först att hon älskar mig ...och vi bestämde oss samtidigt att vi även ska förlova oss!!!

så den 14mars *åker* ringarna på och jag är otroligt lycklig!!

• Svar på tråden När sa ni DE tre stora orden till varandra?
  • Licens To Kiss

Hej söta älskling!

Vill säga allmänt, inte bara till TS att vi kommer beställa ringar i veckan och förlova oss med mys den 14:e. Kommer stå de datumet i ringarna. Ser mig som förlovad redan dock utan ring.

Har redan frågat om bröllop i sommar men TS vill vänta.

• 28032008

Först och främst GRATTIS!
    jag har halvtråkigt hemma i soffan så jag delar med mig ändå! :D
    Vi sa till varandra efter ca 7 månader. Jag hade varit utomlands och kom hem igen. Efter det dock diskussioner om förlovning upp ganska snart, så vi förlovade oss efter 1 år och 3 månader.

Lycka till!

• mjukisvicki
    Svar på #33
    alltid roligt att läsa om andras historier finns så mycket deppiga trådar på fl så roligt med lite glada oxå
  • mjukisvicki
    Svar på #33
    alltid roligt att läsa om andras historier finns så mycket deppiga trådar på fl så roligt med lite glada oxå
  • 28032008

Jag ber om ursäkt för en halvt obegriplig stavning. Dags att hoppa till sängs! :P

• Licens To Kiss

Ts/min blivande Vill du gifta dig med mig i sommar?

• mjukisvicki
    Svar på #36
    haha ingen fara!!! jag är van är likadan själv.
  • mjukisvicki
    Svar på #37
    Himmelkropp skrev 2009-03-01 23:15:13 följande:
    Ts/min blivande Vill du gifta dig med mig i sommar?
    ja men inte i sommar står fast vid det. vill mer än gärna gifta mig med dig men inte nu i sommar.
  • Licens To Kiss
    mjukisvicki skrev 2009-03-01 23:16:22 följande:
    ja men inte i sommar står fast vid det. vill mer än gärna gifta mig med dig men inte nu i sommar.
    {#lang_emotions_kiss}
  • Viking och Loke
    QrazyQuties skrev 2009-03-01 22:53:44 följande:
    Håll i er nu! Vi sa det efter typ några dagar till varandra, två veckor efter att vi blev ihop så flyttade vi ihop! 4 dagar senare förlovade vi oss (JA! Det var INTE bara någonting vi gjorde, utan vi ville verkligen spendera hela livet tillsammans), ett halvår senare köpte vi vår första gemensamma lägenhet, när vi varit ett par i 1,5 år blev hon gravid *lycka* 3 veckor innan vår flicka föddes GIFTE vi oss!I januari i år hade vi varit tillsammans i 6 år, vi har nu 3 barn (!) och för 1,5 år sedan köpte vi hus. För oss gick det jäkligt snabbt helt enkelt! Och hon är fortfarande det första jag tänker på varje morgon och det sista jag tänker på varje kväll! Är fortfarande djupt förälskad och skulle ALDRIG kunna tänka mig ett liv utan denna underbara kvinna! Känns det rätt så känns det rätt! Så är det bara!
    ja de va ju snabbare än oss {#lang_emotions_wink}  han sa att han älska mig efter en vecka ihop...
    blev i hop  4 juli och förlova oss 27 september =)
    har bott med honom i hans hus sen kvällen jag följde med hem men sa upp min lägenhet efeter 3 månader...
    ska gifta oss men inte bestämt när =)

men vi har dock varit jobbarkompisar ett bra tag innan vi blev ihop så träffats varje dag eftersom vi hade samma skift
Svar på tråden När sa ni DE tre stora orden till varandra?