mjukisvicki Äldre 27 Feb 22:17 41 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta När sa ni DE tre stora orden till varandra? behövde inte vara rädd. hon älskar mig jo jag är då ts
mjukisvicki Äldre 1 Mar 22:59 #30 Återställ Anmäl Du ogillar detta Svar på #29åh helvete. det gick verkligen fort!! men sant. är det rätt så är det rätt. ingen som kan säga eller tycka något annat
mjukisvicki Äldre 1 Mar 23:12 #34 Återställ Anmäl Du ogillar detta Svar på #33alltid roligt att läsa om andras historier finns så mycket deppiga trådar på fl så roligt med lite glada oxå
mjukisvicki Äldre 1 Mar 23:12 #35 Återställ Anmäl Du ogillar detta Svar på #33alltid roligt att läsa om andras historier finns så mycket deppiga trådar på fl så roligt med lite glada oxå
mjukisvicki Äldre 1 Mar 23:15 #38 Återställ Anmäl Du ogillar detta Svar på #36haha ingen fara!!! jag är van är likadan själv.
mjukisvicki Äldre 1 Mar 23:16 #39 Återställ Anmäl Du ogillar detta Svar på #37Himmelkropp skrev 2009-03-01 23:15:13 följande:Ts/min blivande Vill du gifta dig med mig i sommar?ja men inte i sommar står fast vid det. vill mer än gärna gifta mig med dig men inte nu i sommar.