Hjälp jag har gjort något som man inte får...
HJÄLP!!!!
Jag har en flicka på 16 år...Vi har haft JÄTTE mycket problem med henne i ca 3år..
Det har varit social, polis och massa andra människor inblandade med henne...
Förra onsdagen fick jag nog, då stod hon och spottade mig i ansiktet och kallade mig jä-la fitta, jä-la kärring, idiot m.m..
Då tog mitt tålsmod slut och hon fick en örfil... Jag vet att man inte får göra så....
Jag ringde ned till soc dagen efter och berättade vad som hade hänt..
Så nu äntligen börjar dom lyssna på MIG och inte bara på min dotters snyfthistorier... Det hela har mynnat ut i att hon skall flytta till fosterfamilj (som jag redan för två år sedan bad om), polisförhör och rättegång mot mig.....Det jag känner är att som förälder har man bara skylldigheter och barnen bara har rättigheter... Alla gånger hon har slagit mig och kränkt mig det räknas inte...
Jag har sån ångest över vad jag gjort, för jag har aldrig rört mina barn innan...
Finns det någon annan som har varit eller är i samma situation???
Kram en ledsen mamma
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-17 11:00
Jag vill tacka för alla värmande ord...
Hon har flyttat nu, det ända som jag är undrandeöver är har jag inte rätt att veta var hon flyttar????
Det var Hanna som själv ringde och talade om för mig vart hon var.
Var på möte med soc förra tisdagen (en vecka sen) och dom skulle höra av sig så fort som möjligt, för det skulle vara möte med fosterföräldrar. För Hanna kunde inte flytta förens vi haft mötet.
Jag har inte hört ett ljud från soc och hon har ju flyttat...UNDRANDE