Avd 45 Sundsvalls sjukhus
Hej!
Är det någon mer som legat inne på 45:an? Låg själv där 31/12-08-26/1-09. Födde en liten Molly på nyårsafton i v 33+5. Vore kul att komma i kontakt med andra mammor med prematurabarn i Sundsvallsområdet.
Hej!
Är det någon mer som legat inne på 45:an? Låg själv där 31/12-08-26/1-09. Födde en liten Molly på nyårsafton i v 33+5. Vore kul att komma i kontakt med andra mammor med prematurabarn i Sundsvallsområdet.
Det är ingen som är sugen på en till liten familjemedlem btw.
Har två stycken jätte fina och goa kattungar som söker hem, (är van med barn.)
zaphira-mittliv.blogspot.com/2009/04/20-dagar...
Hej hej!
Hur är det med alla i tråden?
Skönt med lite Sol...
På torsdag är det 1år sedan vi blev utskrivna, har lite funderingar på om jag ska åka och hälsa på på 45:an då får se hur det blir!
Kram på er alla!
Läste bloggen din Fiviva skickar lite extra kramar till dig!!
Jag ligger där just nu med en liten Tindra som föddes för en vecka sen.
Hon var då i v. 28 +5. Hon vägde 1270 g. och var 41 cm lång. Så vi blir kvar här länge till
bebislös i timrå skrev 2009-05-15 21:14:55 följande:
bebislös i timrå skrev 2009-05-15 21:14:55 följande:
Hej alla glada!
Hur står det till med er? Här har vi snuva i omgångar och jag verkar då alltid bli drabbad.....
Var upp på sjukhuset och hälsade på den 14:de maj då var det ett år sen vi blev utskrivna från avdelningen. Det var en lite konstig känsla, har jag verkligen bott här i två månader???? samtidigt som jag kände mig hemma.... ja det går inte att beskriva riktigt.
Men det kändes riktigt skönt att jag åkte dit jag har nog inte bearbetat riktigt klart, men man kanske aldrig blir riktigt klar heller??? Tja inte en aning....
Personalen blev iallafall riktigt glada att träffa oss så det var himla kul!
Olivia pratade då med alla och funderade säkert på vad det var för konstiga tanter
Jag har oxå legat inne på 45:an. Var där mellan 18/4 2007 - 17/6 2007. Fick tvillingar i vecka 30 +6. Var inte så kul att ligga där då man har ett barn sen tidigare hemma som bara gick å väntade på att jag skulle komma hem.
Här är det bra och ändå inte.
Min man har valt att avlägsna sig från sin familj igen. (andra gången)
Så vi ligger i skilsmässa nu.
Men denna gång känns det inte så övermäktigt att fixa allt på egen hand.
Barnen mår bra och vi tar en dag i taget.
Smulan1 :
Var kul/sentimentalt det måste ha varit att åka tillbaka till neo.
Kan tänka mig att det är många minnen som kommer tillbaka.
Vi öviks prematur föräldrar spånar om att träffas i stadslekparken första helgen i juni. Är det någon av er som har lust att haka på?