MyDream skrev 2009-05-19 22:04:15 följande:
Åh, berätta mer! Jag vill veta allt!!!!! Åt ni frukost eller middag på hotellet, hur var maten?Vad hade ni för rum?Hur var priserna inne i alcudia?Hur lång tid tog det med buss från flygplatsen till hotellet?Hur var stranden?Några andra tips du kan komma med?
Vi åt bara i snackbaren där dom hade lttare mat typ köttfärsås o såagetti, baguetter, pizza och liknande och det var jättegott. Sen fanns det ju buffen också och al a carte men där åt vi aldrig utan gick till restauranger i närheten istället. Fanns kanske 6 stycken restaurangen utanför hotellet. Sen köpte vi frukost i en matbutik som låg vid hotellet för alla har ju kök på rummen så det var ganska smidigt tycker vi.
Vi hade en stor 2-a med takterass med jacuzzi. Himla skönt o lyxigt kändes det. Det negativa var väl att det var så skönt där uppe så vi gick nästan aldrig ner till poolen o låg där. Men poolerna var också jättefina!
Priserna var ungefär som i sverige överallt.
Det tog kanske ca en timme till hotellet från flygplatsen. Gick ganska snabbt ändå tycker jag.
Stranden var himla fin med en lång brygga ut i vattnet. Där kunde man ta väldigt fina kort.
Ja, vad kan jag säga mer. Fanns en lekplats som var väldigt bra. Dit gick vi varje dag så han kunde leka lite grann o det gjorde alla som hade barn så dom kunde leka av sig lite innan dom skulle sova. När vi åkte nu så hade dom satt upp en hoppborg som var väldigt rolig och sen hade dom gungor, hoppmatta, små lekhus med rutchkana.
Jo, minigolf finns också o det var gratis att spela.
Dom hade show varje kväll på hotellet. Riktigt bra shower faktiskt. Dom hade verkligen ansträngt sig. Den börjar klockan 21.00 och innan det var det barn disko o lekar.
Alla i personalen var väldigt trevliga o hjälpsamma.
Ni kommer få det SÅ bra o jag längtar tillbaka.