• theres90

unga föräldrar från ÖSTERGÖTLAND? som vill fika?

jag är en tjej på nyblivna 19 år som den 24 januari fick en liten dotter, emilia

Vore kul att lära känna andra unga och ha någon i samma situation
    att umgås med under föräldra ledigheten, chatta, byta erfarenheter och tankar, gå promenader eller kanske fika här i östergötland

Hoppas att de finns någon där ute :)

• Svar på tråden unga föräldrar från ÖSTERGÖTLAND? som vill fika?
  • majsing

kan vi inte säga kvart i två istället (1345), så kanske vi bara blir lite sena?
    Och så kan vi ju säga att om det regnar så kan man ju alltid söka skydd innanför dörrarna på clas ohlsson, eller?

• theres90

krongel krongel :P jag är nog mest krongligast men imorgon blir ingen bra dag för mig & emilia dagen har varit smockad, först kom vi hem från sthlm & så har vi flyttat tillfälligt till min pappas lägenhet då han inte bor här längre (krongligt ja vet!) men fick reda på de igår kväll.

kan inte ni komma till nkpg på torsdag?
    då har jag ingenting & då vill jag verkligen träffa er :)
    bara robbins bor ju också i nkpg & 2 bor i lkpg va?

vill bara veta hur de blir?

• majsing

Jag har svårt att komma på torsdag, då vi befinner oss i småland då... blir det något alls idag?

• MammatillAlva
    theres90 skrev 2009-05-19 15:16:54 följande:
    Nu är jag hemma, nyfiken, var de några som träffades :)?
    Jag träffade ingen, någon annan som gjorde det?
  • MammatillAlva
    theres90 skrev 2009-05-18 22:31:14 följande:
    krongel krongel :P jag är nog mest krongligast men imorgon blir ingen bra dag för mig & emilia dagen har varit smockad, först kom vi hem från sthlm & så har vi flyttat tillfälligt till min pappas lägenhet då han inte bor här längre (krongligt ja vet!) men fick reda på de igår kväll. kan inte ni komma till nkpg på torsdag?då har jag ingenting & då vill jag verkligen träffa er :)bara robbins bor ju också i nkpg & 2 bor i lkpg va?vill bara veta hur de blir?
    Jag kan komma till Norrköping. Vilken dag och tid? Kommer någon mer?
  • theres90

va säger ni om 2 veckor? för då kan vi ju kanske hinna upp varan här :) så dåligt med att kolla när någon skriver så...

• MammatillAlva
    theres90 skrev 2009-05-19 20:31:57 följande:
    va säger ni om 2 veckor? för då kan vi ju kanske hinna upp varan här :) så dåligt med att kolla när någon skriver så...
    2 veckor blir bra.
  • MammatillAlva
    majsing skrev 2009-05-26 17:41:32 följande:
    Inte för sent bara.Tolv kanske?
    Vilken onsdag pratar vi om? Vart ska vi ses och vilken tid?
Svar på tråden unga föräldrar från ÖSTERGÖTLAND? som vill fika?