• förväntan68

Alla vi 40+ som plussat efter ÄD nr 3

Hej
    Jag fortsätter tråden efter Igor

Alla vi 40+:are som plusat efter ÄD nr 2.
    Hej
    Alla ni 40+:are som genomgått ÄD och lyckats med att få ett plus på stickan är välkommen till dettaa tråd.

Jag tänkte att vi här kunde diskutera allt från glädjeämnen till sådant som man oroar sig för.

Och om lyckan håller i sig kanske följas åt fram till förlossningen.

• Svar på tråden Alla vi 40+ som plussat efter ÄD nr 3
  • Kim Carol

Grattis Nikolina till välskapt pojke! Åh, vilken bra dag han föddes på :)

• förväntan68

Grattis Nikolina, skönt att det är över nu. det där med dramatiska förlossningar är jobbigt. Men nu har du ju din lille gosse. Härligt

• solstickan41

Grattis Nilkolina till prinsen.. visst är det härligt att äntligen få snusa bebis .. ta det lugnt och sköt om er nu.. varma kramar till er

• Vitsippa65

Grattis Nikolina! Skönt att allt gått bra trots dramatiken!

• fille

Oj här händer det saker, snabbt Grattis till både Sanca och Nikolina till era fina bebbar!

• Bette

Stort grattis Nikolina till din lilla prins.

Bette

• förväntan68

Hej tjejer!
    Är det nån av Er som funderar på syskon?

• Pigan

förväntan: Jag och min man har bestämt oss för att försöka "göra" ett syskon nästa höst. Vi har 9 i frysen, så vi hoppas att någon ska bli ett litet syskon. Hur har ni tänkt?

• Maari

Nikolina: Stort GRATTIS och Lycka Till med din lilla prins Kramar Maari!

• förväntan68

Pigan74, vi har 6 st i frysen och vill gärna prova att hämta ett syskon. Det blir ingen med ny donator men jag känner att jag gärna vill se om vi har en till bland dessa frysta. Blir i så fall nästa år. Det blir ju tätt emellan men i mitt hjärta vill jag gärna prova. Orkar jag bara så......
    Kram

• Bette

Hej alla,

Jag var på rutinultraljud igår och allt är bra med bebben, det blir en liten pojke. Det var så skönt att se att han mår bra därinne i magen. Hoppas att allt är bra med alla här.

Ha det super

Bette

• Pigan

förväntan: Vi har sagt samma sak, ingen ny donator. Om det inte fungerar med frysisarna har vi bestämt oss för att inte göra fler försök. Vi kommer att köra igång igen nästa år. Jag vill ha dem tätt

• solstickan41

halloj blivande mammor och mammor!

Hur har ni det i sommarvärmen? Skönt att det skiftar i väder faktiskt. Jag har numer tagit tillflykt till skuggan när solen skiner. a

Lillan har blivit mer känslig för stimuli utomhus och har svårt att somna på kvällarna och vill gärna ha mycket närhet när hon är trött annars bli det mycket gnäll. När hon är mätt och har sovit ut så är hon som en liten ängel och försöker prata med mig och är hur charmig som helst det lilla hjärtat. Hon blev 7 veckor gammal igår.

Jag funderar på syskon eftersom jag har 6 embryon i frysen men måste tänka på att jag är ensamstående och jag måste se lite hur tösabiten utveklas med humör och annat. Detta för att se om jag skulle orka med en liten till. Skulle däremot gärna vilja ha en till så att de får sällskap. Jag är ju inte så ung så det vore nog en trgghet för dem.
    Samtidigt är mitt ex som är pappan väldigt ung. Han tar en del ansvar men jag har släppt på trycket för honom och han kommer på besök då han känner för det. Flera gånger i veckan och han ställer upp med att åka och storhandla mm..
    Jag vill ju naturligtvis att även han vill ha ett till barn, men det får vi se, vill inte gå bakom hans rygg..

kram på er!

• Kim Carol

Jag har också funderat på att försöka med syskonförsök med våra frysisar, men min man tycker vi ska ta en bebis i taget. Blir det syskonförsök så blir det nog också hyffsat tätt, men vi kommer inte heller att prova med ny donator.

• Igor

Hej
    Samma här. Vi har också funderingar på ett ev syskon. Men inte heller vi kommer att prova någon ny donator utan blir det så blir det med våra frysisar. Har 4 stycken i frysen. Får också bli tätt eftersom jag definitivt har åldern i mot mig.
    Men det vore ju roligt för vår son att få ett syskon i ungefär samma ålder...långt hopp mellan dem annars 17år...

Svar på tråden Alla vi 40+ som plussat efter ÄD nr 3