halloj blivande mammor och mammor!
Hur har ni det i sommarvärmen? Skönt att det skiftar i väder faktiskt. Jag har numer tagit tillflykt till skuggan när solen skiner. a
Lillan har blivit mer känslig för stimuli utomhus och har svårt att somna på kvällarna och vill gärna ha mycket närhet när hon är trött annars bli det mycket gnäll. När hon är mätt och har sovit ut så är hon som en liten ängel och försöker prata med mig och är hur charmig som helst det lilla hjärtat. Hon blev 7 veckor gammal igår.
Jag funderar på syskon eftersom jag har 6 embryon i frysen men måste tänka på att jag är ensamstående och jag måste se lite hur tösabiten utveklas med humör och annat. Detta för att se om jag skulle orka med en liten till. Skulle däremot gärna vilja ha en till så att de får sällskap. Jag är ju inte så ung så det vore nog en trgghet för dem.
Samtidigt är mitt ex som är pappan väldigt ung. Han tar en del ansvar men jag har släppt på trycket för honom och han kommer på besök då han känner för det. Flera gånger i veckan och han ställer upp med att åka och storhandla mm..
Jag vill ju naturligtvis att även han vill ha ett till barn, men det får vi se, vill inte gå bakom hans rygg..
kram på er!