Det är så orättvist!!
Måste bara få skriva av mig lite...Det är så orättvist att jag inte fungerar som alla de friska kvinner där ute som inte änns behöver tänka och känna den enorma tyngden och sorgen i kroppen.
Har fått min dom nu... Min livmoder och äggstockar är så invävda i sammanväxningar att jag inte kan få barn..Jag har andra komplikationer i kroppen åxå som gör att det skulle vara farligt för mig att änns försöka att bli gravid.
Tänk på alla de kvinner som använder abort som preventivmedel medan vi som hur vi än vill inte kan få några.
Visst finns det adoption och det är absolut inge fel med det... Det finns många barn ute i världen som behöver en familj som tar hand om dem.
Men det går inte att ta ifrån den längtan man har och den kännslan av en enorm förlust som känns i kroppen. Det känns som nån har tagit mina drömmar ifrån mig. All den önskan och längtan att få barn aldrig kommer att infinna sig... Jag kommer aldrig att få känna ett barn växa i min magen...De små sparkarna barnen ger när den ligger gär inne.. Jag kommer aldrig få känna hur det känns att få ligga där på bb och hålla om ett nyfött barn i mina armar....
Världen är bra orättvis!!!