• sponen

Någon gravid med menopur, behöver lite hopp

Hej
    Ska börja med menopur nästa omgång, är den svår att ställa in , har haft äl utav dubbel pergo blev gravid men missfall.

Berätta gärna om många blivit gravid abehöver hopp

• Svar på tråden Någon gravid med menopur, behöver lite hopp
  • sponen

Hej
    idag har jag fått jätte mycket flytningar (förlåt om jag är äklig) men vad kan det vara har aldrig käntså nästan att det rann, trodde det var mensen

• sponen

Fick börja med menopuren igår 75 iE i fem dagar sedan tbx på undersökning

• sponen

Ja hoppas att det hinner hända lite på 5 dagar med 75 iE, hur många behandlingar fick du

• sponen

Var på VUL idag, dag 5 , största äggblåsan var 6 mm och slemhinna 3 mm. VAd tror du om det, hur såg det ut för dig, om du kommer ihåg

• sponen

Hej
    Jag läste att det var vanligare med missbildningar och missfall när man behandlas med menopur men så får man väl inte tänka då blir man ju knäpp varför skulle det hända

• leine1

Jag fick en liten tjej efter behandling med Menopur. Och inga missbildningar heller. Oroa dej inte, det kommer säkert gå vägen. Lycka till!

• sponen

Okej, hoppas på äl denna helgen och insem på lördag men kanske är dumt men insem kanske är lika stora chanser som vanligt vis

• LisaLuck
    sponen skrev 2009-05-19 20:40:29 följande:
    Var på VUL idag, dag 5 , största äggblåsan var 6 mm och slemhinna 3 mm. VAd tror du om det, hur såg det ut för dig, om du kommer ihåg
    låter ju super det tycker jag, då funkar det ju bra för dig eller hur? har det hänt nåt mer sen sist? hinner ju knappt kolla in fl nu för tiden med en liten här..
    Min kille är ju ju frisk och kry också, fem fingrar o tår så missbildningar är nog ingen fara :)
  • sponen

Äggblåsorna var 15,16 mm i tisdags på lördag är det tänkt att testa insem jag hoppas att det ska funka, de har ju lyckats ställa in dosen i alla fall på 16 dagar och äl är väl inte så dpligt men det är ett jäkla sprutande ikväll är de tovitrelle

• LisaLuck

åh va kul att höra att det funkar bra för dig..du måste hålla oss uppdaterade om framtiden ;)

• sponen

Hej
    Nu har jag gjort inem igår så nu är det bara att vänta det var ju lite besvärligt så jag testar nog på egen hand nästa månad om inte läakren tycker att det blir insem igen, men nu funka rmenopur i allafall och då vet man det

Svar på tråden Någon gravid med menopur, behöver lite hopp