• Anonym

Hur vet man...?

Visst, jag vet att det är en dum fråga, klart ingen annan kan veta..
    Men kanske ngt tips på vägen iaf...?

Jag har en sambo.
    Älskar verkligen honom.
    Men.. inget kan få mig upphetsad när det gäller honom.. eller killar för övrigt..
    aldrig i mina tidigare förhållande, och dock inte nu heller.

Ska jag bli upphetsad, ja då är det tjejer jag går igång på..
    Jag och min tidigare tittade ngn gång då och då på p-film, men.. det var inte ens lite tändande där en kille va med.. gick som sagt va bara igång på tjejerna.. helst tjej och tjej..

börjar bli ganska jobbigt.. jag tittar hellre på tjejer.. upplever aldrig att ngn kille ser bra ut.. fantisera aldrig om någon.. bara tjejer..

känns sjukt detta betendet..
    är jag bara nyfiken..?
    har ju kännt så här i minst fem år.. och inget har förändrats...
    Behövde nog bara skriva av mig lite...

• Svar på tråden Hur vet man...?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-09 19:10:46 följande:
    vet din man om detta..? och han har accepterat? Du testade innan du träffade honom då eller..?
    han vet det, jag hade sex med en tjej under vårat förhållande och han tyckte de var okej.
    sen hade vi trekant med samma tjej för jag ville se om det gjorde mig kåt (eftersom jag inte blev kåt av att ha det med enbart henne) men det gjorde inte susen om man säger så...
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-09 19:19:54 följande:
    han vet det, jag hade sex med en tjej under vårat förhållande och han tyckte de var okej.sen hade vi trekant med samma tjej för jag ville se om det gjorde mig kåt (eftersom jag inte blev kåt av att ha det med enbart henne) men det gjorde inte susen om man säger så...
    okey, men det var ju starkt gjort av er båda.. det skulle jag nog aldrig göra.. men alla är vi olika.. och tur är väl det..
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-09 21:29:35 följande:
    okey, men det var ju starkt gjort av er båda.. det skulle jag nog aldrig göra.. men alla är vi olika.. och tur är väl det..
    jag kände bara att jag var tvungen att veta, och nu vet jag. och det känns bra .
  • Gaytjej
    Anonym skrev 2009-05-09 00:20:30 följande:
    men ändå så vill jag verkligen ha det bekräftat.. men känns ju dock inte rätt att lämna man och barn för att man ska "testa" om man är på det andra hållet.. =(
    Men - om du inte tänder på din man så bör ni ju lämna varandra OAVSETT om du tänder på någon annan eller ej! Eller behöver ni kanske inte ha ut mer av varandra som sexpartners än vad ni har idag?

PS barnen lämnar du ju inte!

PS2 Även om du skulle testa att ha sex med en tjej så är det inte säkert att du får svaren på alla dina frågor där. Även om man är en heterokvinna så tänder man inte på alla karlar eller njuter av att ha sex med alla som man från början kännt attraktion till. Homotjejer fungerar likadant...
  • Anonym (Viol)
    Anonym skrev 2009-05-09 00:20:30 följande:
    okey, har du pojkvän idag eller..?Alltså så tänder du bara på tjejer då...?hmm.. säkert är det så i detta fallet med.. men ändå så vill jag verkligen ha det bekräftat.. men känns ju dock inte rätt att lämna man och barn för att man ska "testa" om man är på det andra hållet.. =(
    Men har du alltså aldrig någonsin varit sexuellt intresserad av en kille? Och du fantiserar bara om tjejer? Det tycker jag säger en hel del.
  • Neko

Så hur många killar har du varit förälskad i, TS? ^^

• Anonym

Anonym (Viol) skrev 2009-05-10 20:11:30 följande:

Men har du alltså aldrig någonsin varit sexuellt intresserad av en kille? Och du fantiserar bara om tjejer? Det tycker jag säger en hel del.
    jo, det är klart.. det har jag varit.. av en kille då.
    men fantasierna ligger hos tjejer.
    Neko skrev 2009-05-11 00:11:04 följande:
    Så hur många killar har du varit förälskad i, TS? ^^
    jag har ju varit förälskade i en del.. aldrig i någon tjej..
    men n'r det kommer till sex så känns det bara som att jag måste fantisera om en tjej för att bli upphetsad..
    känns som att min sambo inte kan få mig upphetsad..
    kan i och för sig vara att han alltid är så stressig och ska på det direkt.. aldrig förspel eller ngt.. kan hända oxå att det är därför jag aldrig hinner bli upphetsad.. vi bråkar väldigt mycket om förspel med så ja...
  • Neko

Det kan ju vara så att du är heterosexuell men har en fetish för tjejer eller något =P

• Anonym (Viol)

Okej, det var bara dina egna ord i trådstarten jag reagerade på-

"Men.. inget kan få mig upphetsad när det gäller honom.. eller killar för övrigt..
    aldrig i mina tidigare förhållande, och dock inte nu heller.

Ska jag bli upphetsad, ja då är det tjejer jag går igång på"

Min gissning är att du är intresserad av tjejer, helt eller delvis, men helst inte vill vara det och därför "förtränger" det lite.

• Anonym (Humla som surrar)

Men gumman du behöver ju en kvinna!
    En pussy och bröst. Ta för dig av världen!

• Anonym

Anonym (Humla som surrar) skrev 2009-05-13 02:33:29 följande:

Men gumman du behöver ju en kvinna!En pussy och bröst. Ta för dig av världen!
    haha , Mmmm....
  • Anonym (Humla som surrar)
    Anonym skrev 2009-05-13 09:47:03 följande:
    Anonym (Humla som surrar) skrev 2009-05-13 02:33:29 följande:
    haha , Mmmm....
    N'r jag var 17 insåg jag att jag var intresserad av kvinnor, alltså bi.
    Nu några år senare har jag insett att jag till och med är queer, alltså tänder på alla kön, även transor, drag queens osv.
    Fast queer står för: inte kär i kön, utan person, oavsett kropp.

Varför min sexualtitet utvecklats så är nog mycket för att jag umgåtts så mycket i hbt-kretser men en massa bögar och transor.
    Ts börja gå på gayklubb och testa dig fram
Svar på tråden Hur vet man...?