unga 2barnsmammor? =)
finns det fler unga mammor där ute som har eller väntarsitt andra barn? :)
skulle vara roligt att prata osv med flera !
finns det fler unga mammor där ute som har eller väntarsitt andra barn? :)
skulle vara roligt att prata osv med flera !
nä nu får vi blir lite aktiva här, hur går det med barnen, och ev magar.
vad hittar ni på nu i värmen?
själv så går allt bra här grabben gillar att gå i shorts, och vi var på vrångö igår med mormor, det var roligt men varmt,
magen går allt bra med är i v17 nu, så tiden går fort, men ändå en lång väg kvar
Jag är väl inte heller någon "ungtupp" (kke höna i detta fall), 26 år, har två flickor som är 8 år och 3 år. Väntar just nu tredje och sista barnet (blir en pojk) bf 1/9.
Jag kan lugna alla blivande tvåbarnsmammor att visst är det skillnad på 1 och 2 barn, men det är nästan "bättre" och enklare med 2! De har alltid varandra på ett eller annat sätt, och får det äldre barnet vara med mycket under graviditeten samt vid kommande blöjbyten o dyl, så går det ganska snabbt för dem att få en bra kontakt.
hej väntar mitt andra barn har en dotter på 6månader
Hej hej :)
Väntar mitt andra barn som beräknas komma i slutet på september. Blir själv 20 i december
helt otrolig vad många mammor som hitta hit, det tycker jag är kul, hoppas vi kan följas åt...
tjena. får man haka på. en ung 21årig mamma med tre små flickor.
hej hej jag är tjugo år och har en dotter på 2 och ett halvt år och väntar nu mitt andra barn i augusti.
Vet inte om jag räknas som ung?
22 år och har en son som blir 3 år i nov och en tjej som är 1½ år snart.
Är 14 månader mellan de, och visst har det varit lite kämpigt men mest underbart såklart!
Jag blir 23 i år förresten...
Hej!
Heter Julia är 19 år och har en dotter på snart 3 år och nr 2 kommer i november
å jag är en "ung" 3-barnsmamma (86:a)
Hejsan!
Jag är 87a som är mamma till en tjej på 4 år och en liten grabb som blev 2 veckor idag.