• VISAMÅ

Juli barn födda 2007

Hej allihop

Tiden rusar på dags för en ny tråd - igen!!!

Sommaren går oss till mötes och det blir dags att planera 2 års kalaset för våra små knattar.

Ellenwesterlund - Tvillingarna Sebastian o Kristoffer 2/7
    Skorpan2 - Natanael 2/7
    Mamma89 ? Tindra 3/7
    Emsor1 ? Julia 10/7
    Pilliss ? Tarek 10/7
    Superasstess ? Aurora 10/7
    Jelikans ? Tore 17/7
    Ozgirl ? Joanna 20/7
    Mailan ? Liam 22/7
    Caly - J 25/7
    Pusselbiten86 ? Thias 24/7
    SusannaT ? Isabelle 24/7
    War ? Otto 26/7
    Visamå ? Sabine 29/7

• Svar på tråden Juli barn födda 2007
  • Emsor1

ja jösses tiden går fort! julia fyller på fredag:)

igår åkte vi ner till skåne och morfar där vi ska vara i sommar ochjulia är helt salig, hon bara springer runt och busar heeela tiden, är inte still 2 sek på samma ställe plus att hon efter ett dygn här blivit mycket lugnare och mer harmonisk, underbart att se att hon trivs så jäkla bra!

Grattis till alla 2-åringar!

• MaDDelicious

Tcak för gratulationen till mig lilla bus!

Dagen har firats med strandbesök, sol och bad. Grillning, glassbomb och massor av "paketer." Nu är denna höggravida mamma helt slut =)

Har ni haft en fin dag?
    Får jag fråga hur många i denna tråd som väntar bebis??

• orakad balle med tallbarrsdoft

här är det den 25 hon fyller år, blir kalas sammadag, håller tummarna för de blir fint väder bara som förra året

• Skorpan2

Här fyllde Natanael två år i torsdags. Firades med kalas hemma hos mormor på fredagen med tårta (som ratades av födelsdagsbarnet) och paket. Det här med paket var inte så skoj, räckte med att öppna ett och sen var han nöjd. Fast när det sen visade sig vara häftiga bilar i paketen sken han som en sol.

Jag har fått en extra semester vecka så jag är ledig den här veckan, men min otur med vädret verkar hålla i sig. men skönt att vara ledig.

Hehe, du har också en liten bilgalning De är bara bilar som gäller här också, på gott och ont. En bilgalen tjej är lite för mycket till magnet för pojkar

Skönt med semester, även om de är pissväder

• Mailan

här är det inte ngn bebis på g, käkar ju ssri och det är ju inte riktigt känt hur bebisar kan regera på det så jag får allt hålla mig till tåls ett tag till... men jag måste erkänna att jag är sjukt sugen på en liten plutt till

hur ska man veta att blodet är rött, om man aldrig öppnar ett sår??

här blir de helt bra med bara en unge för min del, blir man sugen kan man alltid kidnappa någon annans en stund för att lämna igen när de behöver bli jobbiga

• VISAMÅ

orakad balle med tallbarrsdoft skrev 2009-07-09 15:53:31 följande:

här blir de helt bra med bara en unge för min del, blir man sugen kan man alltid kidnappa någon annans en stund för att lämna igen när de behöver bli jobbiga
    Du kan komma och kidnappa nån av mina någon gång...
  • ellenwesterlund

orakad balle med tallbarrsdoft skrev 2009-07-09 15:53:31 följande:

Samam här! Bara att låna dom! Idag var det ta två betala för en! Dom har varit helt galna! Skrikigt och gapat och bråkat, hitatt på osattyg (bla hällde Sebastian fönsterputs över sin bror).

haha javisst, släng över dom bara så kan dom busa sig trötta
    Vi var på Zoo igår, damen här har aldrig sovit så länge som hon gjorde inatt haha

• VISAMÅ

Ibland vet jag inte vad ungen tänker med, men dyka från soffan hur smart är det??? Hon fick till ett fint magplask pang i golvet AAAAAJJJJ

Hur smarta är era barn?

haha ajaj, ja ibland undrar man.
    Hmm ett ex här är väll att hon satt på sidan i bankaret. Jag sa at sitter du så så ramlar du snart.
    Självklart plumsade hon med huvudet under vattnet, hoppade upp och fann de hysteriskt kul, samma sak andra gången, tredje gången var de inge roligt och efter fjärde gången ville hon inte bada längre. Suck, vad säger man om dessa barn haha

• Emsor1

hm, går inte denna tråden ut om 2 dagar eller liknande?

• VISAMÅ
    Emsor1 skrev 2009-08-16 21:24:31 följande:
    hm, går inte denna tråden ut om 2 dagar eller liknande?
    jo, ska jag göra nåt åt det?
  • VISAMÅ

orakad balle med tallbarrsdoft skrev 2009-08-16 20:59:36 följande:

haha ajaj, ja ibland undrar man.Hmm ett ex här är väll att hon satt på sidan i bankaret. Jag sa at sitter du så så ramlar du snart.Självklart plumsade hon med huvudet under vattnet, hoppade upp och fann de hysteriskt kul, samma sak andra gången, tredje gången var de inge roligt och efter fjärde gången ville hon inte bada längre. Suck, vad säger man om dessa barn haha
    Varför fortsätta när det inte är roligt längre
Svar på tråden Juli barn födda 2007