• MiniZoe

mensvärk men ingen mens.

Hej!

Det är så som rubriken lyder. Jag skulle ha fått min mens i igår, alltså den 14/6. Jag har som sagt mensvärk till och från men ingen mens har kommit. Ömmar i bröstvårtorna och har mått illa en del.

Nån som har nån aning om hur det kan ligga till? (kan vara att jag bara är nojig)
    Men jag tacksam för alla svar jag kan få.

• Svar på tråden mensvärk men ingen mens.
  • LillAnno

BIM + 17 och negativt....ingen mens heller för den delen.
    Önskar att mensvärken kunde försvinna som jag haft sedan BIM och att brösten kunde sluta att läcka.

• tottes

Idag har jag inte haft någon molvärk under dagen, men nu börjar det komma igen. Ingen mens dock... Måste vänta tills imorgon med att testa. Jobbigt när kroppen håller på såhär!
    Stackars dig LillAnno med läckande bröst också!

• alexgumman

Har inte hållit koll så noga, men hade nog BM för ca 6-7 dagar sen. Spänner i brösten, molvärk (som mensvärk) lite illamående. Intalat mig att jag mått dåligt pga värmen men kom sen på att BM passerat.
    Ska testa i veckan.. får då se..

• LillAnno

BIM+19 idag och imorgon ska jag till BM för att få göra ett nytt test igen...

• Snigo

hej!

Här är en till! är på BIM +3 och har haft mensvärk i ca 11 dagar.. men inget, inte ens lite rosa på pappret.  HAr testat varje dag neg hela tiden =(

Och jag är otroligt trött!!

• LeiaBus2010

*Intressant!* Hur har det gått för alla egentligen?? Jag är i samma sits själv, men är rädd för att det är en cysta.... inte passerat BIM men har haft mensvärk i en vecka och inatt vaknade jag av en hemsk smärta .... kändes som att mensen skulle komma 6 dagar för tidigt, men ingenting kom!
    Hur gick det för er??? 

• Xgirl83

Jag har haft "mensvärk" båda gångerna jag varit gravid.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • LeiaBus2010
    Xgirl83 skrev 2011-12-13 21:32:35 följande:
    Jag har haft "mensvärk" båda gångerna jag varit gravid.
    okej, fast jag undersökte mig idag och på mig var det en 14 mm cysta :(
  • CCWS

Jag vet inte hur jag ska förklara, men varje dag i en hel vecka har jag haft ont i ryggen, nedre delen av magen och i låren, jag har ingen mena än, men bara mensvärk. jag vågar inte prata med min mamma om det eller min pappa såklart! Vad ska jag göra?!

Svara gärna????

Svar på tråden mensvärk men ingen mens.