• nevadita

Vår IVF, gravid- och bebistråd fortsätter fast med lite kortare namn än förut...

Här fortsätter vi prata av oss.

Någon har fått sin liten
    Några är gravida.
    Andra kämpar på.

Men i denna tråden tycker vi om varandra oavsett var i livet vi är{#lang_emotions_heart}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-17 16:51
    Kämpartråden hittar vi här: www.familjeliv.se/Forum-11-261/m46455082.html

• Svar på tråden Vår IVF, gravid- och bebistråd fortsätter fast med lite kortare namn än förut...
  • Fru Orange

Frivolten: Då får du kopiera mina !!! Det var vad jag gjorde från någon annan . För jag tyckte också att de var så fina {#lang_emotions_sunny}.

(¯`°?.¸♥Tänk om vi verkligen får en liten♥¸.?°´¯)
  • Vädur 78
    Frivolten skrev 2009-10-10 22:12:06 följande:
    Det låter bra! Han må ha varit förvirrad men Din Bebis hade han koll på! Vet inte varför läkare (och veterinärer) kan ha en tendens att vara så där snurriga... Måste ha nåt med IQ och alla högskolepoäng att göra...
    Annars brukar han vara väldigt påläst. Tror det berodde på att vi var där ganska så tidigt, 20 min innan vi hade tiden och det var väldigt lugnt på CA och han kom och gick förbi väntrummet och när han såg att vi var där så tog han oss på en gång så förmodligen hade han väl inte läst på innan utan skulle väl vara snäll så att vi satt slippa och vänta....
    Ja ja han är fortfarande min mirakeldoktor
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Vädur 78
    al72 skrev 2009-10-10 21:53:22 följande:
    frivolten: vink, vink tillbaka ja det börjar smyga på en så smått...vi åker ju om 2 veckor, det känns så nära men ändå ganska långt borta. Allt bra med dig? vi har snart barnsäkrat hela hemmet, så nu kommer varken jag eller min man in någonstans, alla lådor och skåp sitter fast
    Vad roligt!!! Kul att det närmar sig!!! Hoppas dessa 2 veckor går fort!!!
    KRAM
  • Vädur 78
    Friviolten: Tack igen, din berättelse gjorde mig lugn
  • nevadita
    Frivolten skrev 2009-10-10 22:17:27 följande:
    Fru H! Måste fråga.. Hur gör Du dom där fina krumelurerna innan Din 'Tänk om vi får en Liten'...
    ....den finaste Krumeluren bor i mig

Massa söndagskramar till alla fina vänner, en extra till Jemema!

Nu blir det lyxfrukost som maken gjort
    ..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • Höst flickan

Nevadita...he he..ja, vi alla har dom finaste klumerlurarna
    Underbart med lyxfrulle
    Själv så blev det tunnbrömacka i sängen mellan hulkningarna he he..första dagen jag verkligen höll på spy o mådde illa.
    Min karl är på fiske tävling oxå..han vann såklart..{#lang_emotions_dreamer}så han kommer hem 2 meter längre (stolt)..he he..jag är inte dirrekt impad av sådannt dock...
    Han lyckades ha i en vän i vattnet ..det var nog det jag tyckte var roligast att höra
    Ha ha..

Ja ja..var precis hos brorsan..pratade lite om deras graviditet o blir så avundsjuk på dessa ord"vi han inte riktigt tänka...helt plötslig var vi i vecka 10-11"...önskar så att jag tog det så lungt o att tiden gick så fort.. själv så är jag inte mig alls lik...bara tänker på graviditeten hela tiden.
    Kommer ihåg att jag var lika dann med dottern... så jobbigt..man anyliserar allt..man längtar till vul...vecka 12..sen vecka 23..(för då överlever ju barnet om den föds) osv osv...

ja ja...men inners inne är jag så lycklig.

Tänker på kramiiis....o hoppas.

Kram

• mulan

Jemema: Vilket stort beslut ni tagit. Jag är så imponerad. Någonstans måste man ju säga stop om man gjort många försök. Men ta en pause nu så kanske ni ändrar er i framtiden. Jag var oxå väldigt inne på att bära barnet innan (tidigt i barneverkstan), men jag har ändrat mig mer och mer. Detta beslutet med adoption har fått mogna fram och nu känner jag att adoption verkligen skulle passa oss. Tänker på dig! Massa kramar!!

al72: WOW är ni så nära nu . Tänk vilken resa och hur den kommer förändrar ert liv. Ni åker som äkta makar och kommer hem som en liten familj {#lang_emotions_heart}. Ert livs resa. Ångrar nu att jag inte anmälde oss tidigare. Ha en helt underbar resa om vi inte ses innan. Masa kramar!!!!

• mulan

Vill bara påminna om att tråden snart blir för gammal.
    Någon av er som är gravida/har fått barn kan få äran att starta en ny

Svar på tråden Vår IVF, gravid- och bebistråd fortsätter fast med lite kortare namn än förut...