vilket resebolag ska man åka med
Ja vilket bolag rekomenderar ni, vet inte om det spelar så stor roll men vi ska resa med ett barn på 4 år
Ja vilket bolag rekomenderar ni, vet inte om det spelar så stor roll men vi ska resa med ett barn på 4 år
roligt med alla inlägg, alltid kul och se va alla har för erfarenheter.
Är själv ingen jätte van resenär , men ska iväg med dottern kanske nästa år , förresten när på året ska man åka (tycker ni) för vist man kan åka när som helst.. vill inte att det ska va nån allt för lång flyg resa .
Om det är sol och bad du är ute efter så får du åka på våren/sommaren/hösten om du inte vill åka så långt bort.
Själv brukar vi åka till Turkiet på sommaren och i höst ska vi till Mexiko :)
Vi har rest med både Apollo och Fritidsresor och har varit mycket nöjda med båda. Nu senast (tre veckor sen) var vi på bröllopsresa till Cypern och åkte då med Fritidsresor. Vi bodde på ett Blue Village som är ett mycket bra val när man har barn med oss, som vi hade. Gillar dottern Bamse kanske detta kunde vara ett alternativ, Bamseklubben är från 3 år och man anmäler hemifrån. Vår dotter, 16 månader, trivdes jättebra på området!
Åh, längtar ännu mer =) "Bara" tre månader kvar!! I vilken månad var du där? Liiite orolig är jag för vädret dock....
Vi har rest med Fritidsresor i flera års tid och bott på deras Blue Village. Alltid varit nöjda. Nu i år ska vi prova Ving och hoppas på att dom är lika bra ; )
roligt me svar , som sagt kom med alla tips ni kan
jo det där med bamseklubben ska jag kolla det kostar va?? ska kika vad det står at dom gör , dottern är lite så där att hon gärna vill göra saker men är otroligt feg,, så ja jag måste kika lite, ja om det ser ut att va nått för henne.. men ja det är ju värt att kolla..
Vet att det inte är ett unikt system för Sembo men det är bara med dom vi upplevt att det blev ett "problem". Vi bokade en hel europasemester i en månad genom dom och ville ha en viss standard. Det skiljde sig kraftigt mellan hotellen även fast vi bokat samma standard därför som jag skrev att det är bra att kolla upp deras hotell en extra gång. Skulle inte kalla det oförtjänt kritik? Det var tom dom som gav oss det rådet eftersom vi hade mycket kontakt med dom iom den resan.
Sembos kundtjänst måste vara sämst i världen. Kommer aldrig boka något någonsin med de & kommer säga det till alla som undrar vem man ska boka med.