• Jo Lo

Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???

Kommer ha storebror William född juni 07 hemma i ett år med mig och lillebror Max född juni 09.
    Letar efter kompisar i samma ålder till William .
    Vi kan träffas så att barnen får springa av sig i ngn lekpark eller hemma hos varandra.

• Svar på tråden Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???
  • bara lilla jag

hej jag kikar in här.. Har en pojke som blir 2 i november och en pojke till som är 1 månad :)

• Madame Pernelle
    Jo Lo skrev 2009-09-17 09:33:49 följande:
    Hoppas det gick bra på bvc!!
    Tack! Det gjorde det.
    Han har lite stort huvud, så de har misstänkt att han har vattenskalle. Det visade sig att det inte är så, men vi går och mäter hans huvud en gång i månaden för de vill ha lite koll på honom.
    Det gör så j*vla ONT!
  • Madame Pernelle
    bara lilla jag skrev 2009-09-17 10:26:22 följande:
    hej jag kikar in här.. Har en pojke som blir 2 i november och en pojke till som är 1 månad :)
    Välkommen! {#lang_emotions_flower}
    Det gör så j*vla ONT!
  • Jo Lo

välkommen lilla jag! kul medflera!!

Madame, skönt att det inte var så!

Igår var vevvis och hennes grabbar här. vi hade trevligt oc kul! Min william var inte på sitt bsta humör och somna i soffan när de åkt. har aldrigt hänt förut, åndå somna han på kvällen. trodde bergskert att han skulle va sjuk idag, men han är som vanligt!!!

• Madame Pernelle

Är det någon som har tips på vad jag kan hitta på för kul med 2-åringen som inte kostar så mycket?
    Han får ju inte så mycket ensamtid med mig så jag tänkte att vi skulle åka iväg och göra nåt kul bara han och jag.

Det gör så j*vla ONT!
  • Jo Lo

Madame, Bra ide!!
    Har du varit på biotopia ngn gång? Har fina utställningar. har bara varit där med jobbet och då med äldre barn som ÄLSKAR det, men vet att många åker dit med småttingar oxå. Tror faktiskt det är gratis.
    Simhallen, bibliotek, 4h, åka och leka med ngn kompis i lugn och ro..

Vi har börjat gå på öppna förskolan regelbundet och William tycker det är sååå roligt!!!

• Madame Pernelle
    Jo Lo skrev 2009-10-01 19:13:12 följande:
    Madame, Bra ide!! Har du varit på biotopia ngn gång? Har fina utställningar. har bara varit där med jobbet och då med äldre barn som ÄLSKAR det, men vet att många åker dit med småttingar oxå. Tror faktiskt det är gratis. Simhallen, bibliotek, 4h, åka och leka med ngn kompis i lugn och ro.. Vi har börjat gå på öppna förskolan regelbundet och William tycker det är sååå roligt!!!
    Åh, biotopia har jag ju tänkt att gå till, men hade helt glömt bort. Tack!

Vi ska faktiskt gå på bio på söndag bara han och jag.
    Det gör så j*vla ONT!
  • Jo Lo

Hej, va roligt med bio,vad ska ni se?

Svar på tråden Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???