• Jo Lo

Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???

Kommer ha storebror William född juni 07 hemma i ett år med mig och lillebror Max född juni 09.
    Letar efter kompisar i samma ålder till William .
    Vi kan träffas så att barnen får springa av sig i ngn lekpark eller hemma hos varandra.

• Svar på tråden Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???
  • Jo Lo

Ingen som kommer vara hemma med sina barn???

• ElinC

Hej!

Jag bor visserligen en bit från Uppsala (på Väddö). Men min erfarenhet är att det inte är särskillt många som är hemma med så "stora" barn. Ändå tycker man ju att Uppsala är rätt stort. Jag är iallafall hemma med en kille på 2,5 och en tjej född i juni 09. Visst är det en bit att åka... Men vi tar oss ändå till Uppsala ibland.

• Jo Lo

HEJ
    Tråkigt att inga väljer att vara hemma med sina barn tycker jag. Men är ni i uppsala ibland så ses vi gärna och leker med er. Perfekt ålder på barnen ju!

Kommer du ifrån Uppsala eller hur kommer det sig att ni är där ibland?

• ElinC

Jo jag kommer från Uppsala, eller egentligen lite utanför (skuttunge). Så jag har de flesta kompisarna där i krokarna. Oftast åker vi dit om man ska handla nått speciellt som inte finns här i Norrtälje.

Du då? Är du Uppsalabo från början?

• Jo Lo

Är på semester så jag har inte hunnit kolla in den där sidan än. Kan man kolla in olika städer och så??
    Bor du i Uppsala?

• jana69

Är hemma med tvillingar födda juni-07 .

• Jo Lo

elin C , är egentligen från Knivsta från början, men det ligger ju väldigt nära. Mina föräldrar bor kvar där.
    Men vi bor sen tre år i vänge väster om Uppsala.
    Säg till nästa gång du ska mot uppsala för nästa vecka kommer vi vara hemma igen. Nu är vi på sommarstället.

Jane 69, va kul att flera är hemma med sina barn. Vart i Uppsala bor ni? Vore väldigt skoj att ses någon gång!

• Vevvis

Jag är också hemma om dagarna.

Har alla barnen hemma, 3 pojkar på 7 veckor, 2 och 4 år. Bor utanför Björklinge.

Svar på tråden Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???