• llinaa

Någon med tonnåring som har större bröst än sina kamrater

Någon med tonnåring som har större bröst än sina kamrater.

Finns de någon som har någon flicka som har större bröst än sina jämnåriga.? vad tycker hon om de.
    Mina barn har större bröst än sina jämnåriga.

Kunde vara intresanta tt höra vad era flickr tycker om de.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-23 18:21
    kunde vara intresat att höra vad era flickor tycker om de

• Svar på tråden Någon med tonnåring som har större bröst än sina kamrater
  • Mimmsa67

Min första tanke var att det var en pedofil i gång, för ingen vettig mamma drar i gång en sådan fråga utan starka själ - och då är man anonym!

• BlommyNess12
    Mimmsa67 skrev 2009-08-12 19:38:30 följande:
    Min första tanke var att det var en pedofil i gång, för ingen vettig mamma drar i gång en sådan fråga utan starka själ - och då är man anonym!
    Fast vad ska pedofiler med bröst-prat till? Pedofiler tänder inte på tonåringar. De tänder på barn.
  • sanna88a
    BlommyNess12 skrev 2009-08-12 19:39:56 följande:
    Fast vad ska pedofiler med bröst-prat till? Pedofiler tänder inte på tonåringar. De tänder på barn.
    en femtonåring är väl ett barn?
  • BlommyNess12
    sanna88a skrev 2009-08-12 19:41:13 följande:
    De tänder på barn som inte kommit in i puberteten.
  • Mimmsa67
    BlommyNess12 skrev 2009-08-12 19:39:56 följande:
    Vad pedofiler ska med bröstprat till??? Menar du allvar?
    Tonåring är man från 13 = barn
  • sanna88a
    BlommyNess12 skrev 2009-08-12 19:41:49 följande:
    De tänder på barn som inte kommit in i puberteten.
    jaha, okej jag tänkte inte så långt :P
  • BlommyNess12
    Mimmsa67 skrev 2009-08-12 19:43:06 följande:
    Vad pedofiler ska med bröstprat till??? Menar du allvar? Tonåring är man från 13 = barn
    Pedofiler tänder på barn som inte kommit in i puberteten. När ett barn kommer in i puberteten så blir det ointressant för en pedofil.

Däremot finns det hebefiler som tänder på pubertala barn, t.ex 13-åringar med bröst.
  • Mimmsa67
    BlommyNess12 skrev 2009-08-12 19:44:33 följande:
    Pedofiler tänder på barn som inte kommit in i puberteten. När ett barn kommer in i puberteten så blir det ointressant för en pedofil. Däremot finns det hebefiler som tänder på pubertala barn, t.ex 13-åringar med bröst.
    Och du tycker att detta är det intressanta i frågan?

Här sitter mammor och berättar öppet om sina 12-åringar som har stl. 75 C i bh och jag fattar fasiken inte hur man är funtad då. Kan inte tjejerna själva hänga ut sig på nätet så ordnar alltså deras mödrar det åt dem!
  • BlommyNess12
    Mimmsa67 skrev 2009-08-12 19:48:45 följande:
    Och du tycker att detta är det intressanta i frågan? Här sitter mammor och berättar öppet om sina 12-åringar som har stl. 75 C i bh och jag fattar fasiken inte hur man är funtad då. Kan inte tjejerna själva hänga ut sig på nätet så ordnar alltså deras mödrar det åt dem!
    Jag tycker det är intressant att man inte vet vad en pedofil är.

Jag personligen fattar inte vad det spelar för roll att man berättar vad man har för bh-storlek, men det är ju jag det.
  • Mimmsa67
    BlommyNess12 skrev 2009-08-12 19:50:42 följande:
    Jag tycker det är intressant att man inte vet vad en pedofil är. Jag personligen fattar inte vad det spelar för roll att man berättar vad man har för bh-storlek, men det är ju jag det.
    Om du vill berätta vad du har för bh-storlek så gör du det, mig kvittar det, men här lämnar folk ut sina 12-åriga döttrars bh-storlekar och det är en jäkla skillnad.

Vill du diskuterar pedofili så finns det säkert bra trådar för detta. Jag bryr mig inte. Att vuxna män ger sig på 11-åringar utan bröst, eller 12-åringar med bröst är för mig lika vidrigt.
  • BlommyNess12
    Mimmsa67 skrev 2009-08-12 19:57:32 följande:
    Om du vill berätta vad du har för bh-storlek så gör du det, mig kvittar det, men här lämnar folk ut sina 12-åriga döttrars bh-storlekar och det är en jäkla skillnad.Vill du diskuterar pedofili så finns det säkert bra trådar för detta. Jag bryr mig inte. Att vuxna män ger sig på 11-åringar utan bröst, eller 12-åringar med bröst är för mig lika vidrigt.
    Att lägga upp nakenbilder på sina bebisar tycker jag är mer orättvist än att diskutera bh-storlekar.

Det är enligt mig också lika vidrigt, men det är inte samma sak.
  • Mimmsa67

Jag gör inget av det, men det spelar ingen större roll just nu. Man sitter helt enkelt inte och lämnar ut sin dotters bh-storlek på nätet.

• BymBym
    Mimmsa67 skrev 2009-08-12 19:57:32 följande:
    Om du vill berätta vad du har för bh-storlek så gör du det, mig kvittar det, men här lämnar folk ut sina 12-åriga döttrars bh-storlekar och det är en jäkla skillnad.
    Exakt!
  • Hedvig89

Det här verkar skumt tycker jag.
    Du, llinaa, är det ditt namn? Heter du Lina?

• Guldrosen

Jag trodde att tråden skulle hjälpa, tipsa föräldrar till tonårsdöttrar med stor byst om hur man hanterar eventuell mobbing av storbystade döttrar. Har själv råkat ut för denna typ av mobbing.

Korkat av mig att tro att detta var en seriös tråd! Jag måste lära mig att tänka att det mesta som handlar om tonåringar, barn och kroppar på FL läses av pedofiler och/eller andra sjuka människor som kommer att söka upp mig och min familj.

Men lite smart är jag. Jag har inga bilder på mig och min familj på nätet.

• konkelbär
    sanna88a skrev 2009-08-12 19:41:13 följande:
    En femtonåring är byxmyndig.
Svar på tråden Någon med tonnåring som har större bröst än sina kamrater