• Moncabang

Vattniga flytningar innan BIM

Är det någon som har/haft vattniga flytningar innan BIM??
    Det känns som det rinner till i underlivet och det kommer ganska mycket flytningar. Vad kan detta vara???

Jag är idag på BIM-2 och har gjort ett gravtest som visat EJ gravid...

Passar även på att fråga om någon vet VARFÖR jag mår så jäkla illa och har gjort det sen 15/7 större delen an dygnet och har yrsel men inte fått plus på stickan. Är jag sjuk??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-25 13:01
    Glömde ju skriva att flytningarna är genomskinliga och totalt doftfria.

• Svar på tråden Vattniga flytningar innan BIM
  • Lana

hej denna tråden passar bra för min fråga med.TS lånar den lite hoppas det är okay.

jag har också haft väldigt vattniga luktfria flytningar och har BIM imorgon.men har haft liiite blod i men bara i dag och när jag har varit på toa.me ndet behöver inte betyda mens ändå va?

• Moncabang

Delar gärna med mig av tråden Lana! =)
    Idag fick jag denna känsla att det rinner igen och sprang på toa. Bara vattniga flytningar igen. Och så mycket att jag fick byta underbyxor...
    Jag har ju BIM idag och du imon så kan det hänga ihop med eventuell mens? Eller utebliven mens pga graviditet? Alltså jag har ingen aning...

• Lana

sikken tur
    oj,riktigt så illa är det inte här.men är lite fundersam över det lilla blodet.om det är vanligt lixom.
    absolut kan vi hänga ihop låter kul.

• Moncabang

En del får ju en liten blödning fast man är gravid. Är tyvärr inte så insatt i just detta...
    Har sett videosnutten du lagt upp på dottern! Gud så söt!!! Verkar vara en tuff och orädd liten tjej du har där! =) Hon gick väldigt tidigt eller?

• Jossii

Jag håller tummarna för er båda två. =)

Gick oxå in å kollade på filmen på din dotter Lana. Gud vad söt hon är. Hur gammal e hon?

• Lana

hoppas det har tatt sig ändå.vill INTE gå höggravid på sommaren igen.fy.
    hihi ja hon är bara 7 månader där tror jag. gick när hon var nio tror jag.nu bara springer hon runt,är 11 månader.

• Lana

jossii; hon är ca 7månader där

moncabang;hur mås det idag?har du testat?det gjorde jag imorse men ett fett -. BIM idag

• Moncabang

Ja jag testade imorse, och det blev negativt oxå. Jag är på BIM+1 så...kört.
    Hoppas du får se ett plus!!

• Jossii

Kom igen å plussa nu tjejer! =)

• AnAngel

Håller tummarna för fina plus för er tjejer!

"Förr eller senare blir vi tre..."
  • Lana

moncabang; neeej osis.jag med
    när har du äl igen om det inte blir plus?

jossi och angel,va söta ni är.det värmer.

• Lana

jag har äl den 9 augusti.fasen snart måste jag gå gravid på sommaren,pest å pina...men men värt det i efter hand.

• Moncabang

Vet inte när jag har ÄL...beror på när mensen behagar dyka upp, vilket den inte gjort. Om den inte har kommit till på måndag ringer jag BM och ber att få komma på VUL och provtagning (gravtest och blodprov). Detta är väldigt besynnerligt eftersom jag trots allt har haft ÄL och ägget måste ju komma ut...! På ett eller annat sätt.

Synd att du oxå fick minus. Men det kan ju fortfarande bli ett vårbarn för din del. =) Att få barn i maj är ju inte helt fel!

• nathalieejj

Gammal tråd! Men var så spänd hur det gick, var ni gravida?

• tilliee

Gammal tråd men så spännande. Skriver som ovanstående: hur gick det? Fick ni era plus? Åh vad jag hoppas det *klappar händerna*

Svar på tråden Vattniga flytningar innan BIM