• Anonym (Undrar)

En liten fundering till er homo/bi tjejer

Hej på er alla

Jag har alltid vetat att jag varit bi men nog alltid dragits mest till tjejer.
    Men för 7år sedan träffade jag en kille och blev stormförälskad och vi fick två barn tillsammans har aldrig känt så för en kille förut.
    Tyvärr höll inte vårat förhållande och nu är man ute på banan igen.
    Undrar nu vad ni bi/homo tjejer skulle tycka om att ha ett förhållande med en tjej som har barn med en man sen innan? Skulle det vara ett stort hinder för er?

• Svar på tråden En liten fundering till er homo/bi tjejer
  • Anonym

Hejj!!!

Ne jag skulle inte tycka det var nått problem..

Iför sig har jag precis upptäckt att jag är nog Bi :)

Men nope inga problem :P

Kram

• Skutt

Nä jag tycker inte det...men nu har jag ju barn själv...

Lycka till.

Kram Skutt

• Licens To Kiss

Jag har barn med en man och väntar barn igen med en man. Jag är och lever som flata. Inga hinder här inte att du har barn och skaffat barn med en man.

I väntan på barn nr 2. Älskar mina barn.
  • Anonym

helt klart skulle jag kuna dejta en tjej med barn, men jag skule nog bli rätt osäker på om hon va hetro eller lesbisk/bi. själv är jag mamma till en liten tjej och är bi, singel.

• Anonym

helt klart skulle jag kuna dejta en tjej med barn, men jag skule nog bli rätt osäker på om hon va hetro eller lesbisk/bi. själv är jag mamma till en liten tjej och är bi, singel.

• sahara sahara

För mig hade det nog hängt på hur relationen till exet var. Ett ex som tycker att det är skitjobbigt att hon har träffat en tjej, och tjafsar en massa om det hade kunnat få mig att backa. Om jag inte var dunderförälskad, förstås, och allt annat var bra.

En alien på kylskåpet!
  • Clobberella

För mig skulle barn vara ett hinder oavsett om det var en man eller kvinna jag dejtade. Kanske skulle jag känna annorlunda om jag hade egna barn.

• Mumflan

Jag har själv barn med en man sedan tidigare och lever nu med en tjej.
    Hon har inga problem med att jag har barn, hon älskar både mig och min dotter.

• Anonym

Kan inte tänka mig att någon skulle bry sig om att du har barn med en MAN. Det här har inget med sexuell läggning eller kön på de inblandade att göra utan bara om hur den nya partnern ställer sig till att bli styvförälder, hur du förhåller dig till relationen mellan ny partner och dina barn samt hur din nya partner påverkas av din relation till ditt ex. Typ min kompis har träffat en tjej men prioriterar ändå alltid sitt ex för att hon är mamma till hans barn. Det skulle jag tycka var jobbigt. Dessutom gillar han inte att den nya tjejen lägger sig i vad hans barn gör eller inte gör, han och ingen annan ska uppfostra barnen. Det skulle jag också tycka var jobbigt om jag skulle bo med någons barn.

Svar på tråden En liten fundering till er homo/bi tjejer