• Anonym (lyckobi)

Fler hemliga bin?

Finns det fler som jag, som är helt bekväma med att falla för kvinnor men inte känna något behov av att gå ut med det till alla man känner? Som tom gillar aspekten att ingen vet?

Jag blir då och då förälskad i kvinnor, men har aldrig försökt "göra något åt det", utan går och våndas och njuter av känslorna tills de avtar, vilket de ju oftast gör till slut. Hoppas på att känslorna ska vara ömsesidiga och att båda har samma önskan om att vara "diskreta".

Jag längtar förstås efter att kunna förverkliga något av det jag känner, men har ingen brådska. Känner absolut inte för att "testa" med en kvinna vemsomhelst, och tänder inte på kvinnokroppar generellt (omklädningsrum etc), utan bara på de kvinnor jag råkat få känslor för.

Finns fler som jag därute?

• Svar på tråden Fler hemliga bin?
  • Anonym (mee 2)

Anonym (Bikille) skrev 2009-08-19 00:52:03 följande:

Ej tjej, men officiell hetero som även gillar killar..(även om jag hittils inte blivit kär).Att vänta på 'att det händer' kan vara att lura sig själv. Ibland måste man göra slag i saken...
    Varför skulle de va å lura sig själv för att man vill vänta på den rätta tjejen??
    Jag tänker inte hitta nån bara för att om jag väntar "lurar" jag mig själv:S
    När man känner att det är rätt slår man slag i saken
  • Anonym (Bikille)

Anonym (mee 2) skrev 2009-08-19 10:56:40 följande:

Anonym (Bikille) skrev 2009-08-19 00:52:03 följande: Varför skulle de va å lura sig själv för att man vill vänta på den rätta tjejen?? Jag tänker inte hitta nån bara för att om jag väntar "lurar" jag mig själv:S När man känner att det är rätt slår man slag i saken
    Jag pratade inte om de som tycker 'bara sex' är 'fel', utan de som inte har bara kärlek som mål utan även 'bara sex'.
  • Anonym (mee 2)

Anonym (Bikille) skrev 2009-08-20 23:58:39 följande:

Anonym (mee 2) skrev 2009-08-19 10:56:40 följande:
    Jag pratade inte om de som tycker 'bara sex' är 'fel', utan de som inte har bara kärlek som mål utan även 'bara sex'.
    Aha Okej..:P de lät lite som att man lurar sig själv om man går och väntar på den "rätte"
  • duries

Yes, eller jag är inte hemlig med det...

• Anonym (lyckobi)

Anonym (lilla

• Anonym (lyckobi)

Oj, inlägget försvann? Jag skrev till Lilla

• Anonym (justme)

Här är en till.
    35 år, tvåbarnsmorsa med man (som faktiskt vet, men inte gillar det) Har varit eller är egentligen fortfarande är störtkär i en yngre tjej som jag drömmer om dagligen. Har oxå kysst några tjejer sådär för att tillfälle fanns, inget mer. Har dock lugnat mig lite på senare tid då jag insett att jag ändå lever ett superbra liv med världens bästa man och barn. Men nog drömmer jag allt om den där "rätta tjejen" oxå {#lang_emotions_wink}.

• Anonym (lyckobi)

Tack för svar! känns bra att veta att man inte är ensam.....:)

• Anonym (Hero)

Anonym (justme) skrev 2009-09-09 20:55:16 följande:

Här är en till. 35 år, tvåbarnsmorsa med man (som faktiskt vet, men inte gillar det) Har varit eller är egentligen fortfarande är störtkär i en yngre tjej som jag drömmer om dagligen. Har oxå kysst några tjejer sådär för att tillfälle fanns, inget mer. Har dock lugnat mig lite på senare tid då jag insett att jag ändå lever ett superbra liv med världens bästa man och barn. Men nog drömmer jag allt om den där "rätta tjejen" oxå .
    Hur tänker du? Enbart ha en flirt vid sidan om eller relation? Jag är också gift och har barn men är mer intresserad av att "bara testa lite" Min man vet dock och han tar det med ro.....lite enerverande det också faktiskt....
  • Anonym (justme)

Svårt att att svara på faktiskt! Ibland önskar man ju att detta kunde hänt vid ett annat lite lämpligare tillfälle. Vet inte om jag skulle klara av det, känslomässigt, att ha nån vid sidan, så jäkla fel och hemskt mot min kille. Och jag skulle kanske bli alltför kär i den andra också, vilket blir fel mot henne. Värsta dilemmat {#lang_emotions_frown}.

• regnbågspappan

Hur ska ni träffa den rätta om ni är hemliga och kanske den "rätte" är hemlig??

• Anonym (Bikille)

Är själv 'hemlig' bi, men är ganska ok med det. Jag 'måste' leva ut min sida ibland, men det räcker med sällan...

Jag har min älskare. Vi träffas bara ca ett par ggr per år, och nu var det nog längre sedan men det är ok. Har inte lust att träffa 'okända' då jag e sambo. Min 'älskare' är också sambo och 'hemlig'.

• Anonym (lyckobi)
    regnbågspappan skrev 2009-09-30 20:47:41 följande:
    Hur ska ni träffa den rätta om ni är hemliga och kanske den "rätte" är hemlig??
    Sherlock där;)

Nu fick du nåt att tänka på va:D
  • Anonym (Re-member)

32 år, gift, mamma och bisexuell. Min man vet så klart om det - hur skulle jag kunna dölja en så viktig del av mig själv? - och är helt ok med det. Jag lever ett lyckligt, heteronormativt kärnfamiljsliv (ah, vilka fina ord det finns) men det tycks ändå alltid fattas en regnbågsfärgad pusselbit.

• Anonym (Beeing bi)

Jag är också hemligt bi. Har varit kär i ett par kvinnor i mitt liv och ungefär lika många män. Har hunnit bli 40 år så med andra ord har jag inte så lätt att bli kär. Men när jag väl blir det är det äkta känslor. Har varit singel länge och letar inte aktivt efter en tjej utan sitter i stället på Mp och letar efter en man. Fast i hemlighet skulle det vara mysigare att träffa en kvinna. Kanske leva i hemlighet, diskret som du säger Ts.
    Var träffar man kvinnor ute? Om man inte går på gayställen alltså. Jag har ingen koll. Vill inte sitta på nätet och ragga egentligen men var händer det?

Svar på tråden Fler hemliga bin?