Inlägg från: Anonym (Hero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hero)

Fler hemliga bin?

Japp!

• Anonym (Hero)

Anonym (mee 2) skrev 2009-08-18 19:59:19 följande:

Japp.. Here I am too:) Känner att jag inte behöver tala om för alla att jag är bi.Har ingen bråska och att få "sexdebuten" med en tjej ska inte vara med vem som helst.. Det ska vara DEN tjejen/kvinnan.. Den där speciella:) Så här går jag i ett förhållande med en man som jag älskar och vi försöker oss på aatt skapa vårat första kärleksbarn. Så jag har absolut ingen brådska. Jag har haft känslor för ca 4 tjejer.. Men har inte vågat visa de med tanke på att jag under den korta tid som jag vart bi så ahr jag vart i ett förhållande. Men min tid kommer den med..:) Den kommer för oss alla:D
    Jag håller med. Hon måste vara speciell....Jag är 33 år och har bara haft "såna känslor" för 2 tjejer. Tyvärr verkar ingen av dem vara speciellt bi, suck....
    Men jag hoppas att min tid kommer....Hur gamla är ni?
  • Anonym (Hero)

Anonym (justme) skrev 2009-09-09 20:55:16 följande:

Här är en till. 35 år, tvåbarnsmorsa med man (som faktiskt vet, men inte gillar det) Har varit eller är egentligen fortfarande är störtkär i en yngre tjej som jag drömmer om dagligen. Har oxå kysst några tjejer sådär för att tillfälle fanns, inget mer. Har dock lugnat mig lite på senare tid då jag insett att jag ändå lever ett superbra liv med världens bästa man och barn. Men nog drömmer jag allt om den där "rätta tjejen" oxå .
    Hur tänker du? Enbart ha en flirt vid sidan om eller relation? Jag är också gift och har barn men är mer intresserad av att "bara testa lite" Min man vet dock och han tar det med ro.....lite enerverande det också faktiskt....
Svar på tråden Fler hemliga bin?