Hjärtat längtar skrev 2009-11-12 23:41:33 följande:
jag hade ÄL! Fast stickorna inte visat nånting!Så i morgon börjar jag med enkel igen. Blir jag inte gravid då, ska jag börja med dubbel i två månader, jag får ingen uppföljning, varken
vul eller blodprov, ska bara höra av mig om tre månader om jag inte blir gravid...
Härligt att du har har Äl

Jag fick heller inga positiva Ältest.. Vi har väl kort stegring så därför missade vi nog..
Konstigt att ni inte får Vul för att kolla upp er
Skytten skrev 2009-11-13 11:52:27 följande:
Hej alla!Jag gissar att ni är några riktigt kunniga på Pergotime här så jag hoppas på lite hjälp. Jag ska bara använda pergo under cykeldag 5-9 nu för att få min ägglossning undersökt. Och nu inser jag att jag har glömt vad gynekologen sa....På förpackningen står det att jag ska ta två tabletter om dagen. Kan man ta dem samtidigt eller ska man ta en på morgonen och en på kvällen? Är det fler som bara testat på det här sättet och vad ledde det fram till för er?Mår man väldigt dåligt av hormonerna?Tacksam för svar och hjälp!
Hej!
Kan tyvärr inte svara på om du ska ta båda på en gång eller en morgon å en på kvällen..
Biverkningarna kan vara jobbiga men inte alla som känner av dem så mycket men man får räkna med illamående, spända bröst, uppsvälld samt pissigt humör.. Inte så kul men helt klart värt det om man blir gravid