tinee skrev 2009-11-07 15:04:36 följande:
Just nu känns allt bara helt upp och ner känner mig som ett vrak vart utanför dörren 2 gånger och de var bara till lekplatsen bredvid huset...amningen gör sååå ont och haft sår och nu på toppen av allt har mjölken försvunnit ur ena bröset...... sambon han har blivit som han blev när william med kom han drar sig undan, han har inte vart hemma en hel dag sen anton kom. Visst har han hjälp och så han lagar mat m.m m.m men jag skulle bara vilja att han ville vara mer med oss, han åker iväg och grejar med bilen, tar på sig bandy matcher(han är domare) han åker och handlar men de tar timmar då han stannar hos nån kompis och sen nu denna sista helgen som han skulle vara hemma då enligt pappadagarna han börjar jobba på måndag nu nämligen... då tar han på sig extra jobb på taxi som han jobbar extra på helger ibland..... han var likadan förra gången med förstår inte men sist ledde de till att han hade la så kallad förlossningdep han med liksom...men just nu så känner jag bara varför ser han inte detta att han sårar mig när han gör så här, och antagligen så mår han inte så bra själv liksom... ne usch vet inte varför jag skriver detta men bara skriva av mig... älskar min sambo och han är ingen elak människa inte de men jag känner mig så ensam just nu
Men fy vad jobbigt det låter för dig:( Inte alls så som man vill att den första tiden ska vara - då behöver man ju verkligen varandra och det är inte alls läge för extra jobb och kompisbesök..:( Förstår verkligen att du inte mår så bra just nu. Starkt av dig att ändå kunna se att han inte mår så bra heller, men det hjälper ju inte någon av er att han sticker iväg och lämnar dig ensam med barnen.. Går det att prata med honom om hur du känner?
Vad jobbigt att amningen strular också, var det likadant förra gången med amningen också?
Sjöstedt skrev 2009-11-06 12:54:06 följande:
Tinee: graTTIS till er anton=) inte roligt att det inte e bra, hoppas det vänder=) Vi finns h'är för dej om, du vill=9 *styrkekramar*lillalivet: uscj ja det blidde lite chock på slutewt*haHA*NJA vikten segar.. men går sakta uppåt.. hur e det hos er?
Skönt att vikten går uppåt iallafall! Funkar amningen bra?eller ammar du alls?
Här äts det hela tiden, när hon var 3 veckor och 5 dagar hade hon gått upp 965 gram sedan födseln - alltså ökat nästan 1 kg i vikt! Så inga problem med det här. I natt sov hon för första gången bredvid mig med egen kudde och filt och inte på mig!jätteskönt!