hemma med ca 1-2åring i Gbg i höst? Träffas?
Jag ska vara hemma hela hösten med min son som är 15 månader. Träffar gärna andra som är hemma med barn i 1-2årsåldern i Göteborg, så kan vi hitta på saker tillsammans! Hör av er!
Jag ska vara hemma hela hösten med min son som är 15 månader. Träffar gärna andra som är hemma med barn i 1-2årsåldern i Göteborg, så kan vi hitta på saker tillsammans! Hör av er!
Lekplatsen? Bra att ha nå't att göra om någon av oss skulle bli sen!
Hej! Jag vet inte om vi hinner dit till kl 12, men kan kanske lite senare.
Okej då ses vi kl 12 vid plikta! Hur känner jag igen er? Jag har en gammal svart emmaljungavagn...
MillaD: Ska vi vänta på plikta?
Nej, vi får följa med nästa gång istället, vi kan inte förens vid 13 tiden.
Tovalo, kan 13 funka för er oxå? Vill gärna hinna till Nordstan först, o vi är inte så morgonpigga! Mitt mobilnummer hittar ni i era inboxar, tovalo o Milla D!
Hej igen,
Vi kan absolut vänta tills kl 13! Ska vi säga Plikta 13, då istället?! Exakt var på plikta förresten?
Plikta, är det lekplatsen? I så fall kanske vid gungorna?
Ja, plikta är lekplatsen! Vid gungorna då. Vi ses!
Hej igen!
Vi kan också vara med och leka på Plikta, en liten stund iaf! Sedan får jag nog gå en sväng så Igor får sova (brukar ta en lur vid ett-tvåtiden). Inboxar mitt mobilnr, ni får gärna göra detsamma! Ska bli kul att ses! / Jonna
Plikta fre 2/10 kl 13
Sara&Alma
Cecilia och Armin
Milla D
Jonna och Igor
Hej hej! Jag är hemmaförälder i höst fortfarande och min lilla är ganska exakt 1 år!
Välkommen att hänga på imorgon Miss maya, om du kan. Inboxar mitt nr till dig!
Oj, det blev dumt, jag bokade om med en jag skulle träffa igår, så vi ska träffas idag kl 13 för att gå på natur historiska, ni får ju gärna följa med, men klart det skulle ju vara lite finare väder idag.
Hej hej och tack! Jag fick ditt nummer! Jag är dock inte säker på att jag kan hänga på idag, fast vädret ser ju onekligen rätt trevligt ut, men har rätt mycket att göra.
Jag kan slänga iväg ett sms till dig lite senare idag så ni vet om jag kommer eller inte, annars hänger jag oerhört gärna med nästa gång, min lilla tycker mamma är ganska tråkig nuförtiden nämligen, det krävs mer för att roa henne.
Cia D skrev 2009-10-01 20:47:33 följande:
Hej tjejer!
Sara (Tovalo), Alma, Armin o jag träffades på Plikta i Slottsskogen idag, o gick vidare till Naturhistoriska för att fika. Bra ställe! Vi köpte årskort för 40 kronor (gäller året ut o på 4 andra muséer oxå). Kan rekommenderas för regniga höst o vinterdagar. Man kan titta på valar, krokodiler, mm. Tydligen var du oxå där, Milla D, men det visste vi inte då!
Välkomna att hänga på nästa gång, ni andra som hänger här. Nästa fredag till exempel!? Nå'n som har nå't förslag?
Vad har hänt med traden? Ingen som är sugen pa att träffas? Jag hittar gärna pa nagot nan dag, helst en fredag.
Hejsan!
Finns det någon i denna tråd som är hemma med sin 2-3 åring också tro? :)
Nog säkrast att du startar en egen tråd! Rubriken anger ju 1-2 år. Dessutom verkar den här tråden dött ut, trots mina försök att återuppliva den!