vi som vill ha sex med tjejejer
jag skulle tenska mig att ha sex med en tjej
jag skulle tenska mig att ha sex med en tjej
Finns det någon som vill dela med sig av sina erfarenheter, eller fantasier?
vill också!
kom igen tjejer vuxna.skriker.nu väntar på er...där kan vi chatta ocensurerat ;)
jag är också intresserad av att hitta en tjej till mig ovh mannen för lite lekar hehe :) svårt att hitta en tjej bara.
Fantiserar dagligen om min chef, nu ör hon iof min fd chef men är kvar på samma jobb. 42, assnygg, fin kropp, hela hon är bara det mest fantastiska jorden har sett.
har aldrig tänkt tanken på samma kön tidigare, snarare tvärtom, men den dagen jag såg henne så föll allt.
Jag älskar hennes doft, hennes röst, hennes skratt. Allt.
Drömmer om att jag går in på hennes rum på jobbet, stänger dörren och sedan trycker upp henne mot väggen och kysser henne djupt.
Hon besvarar mig och därefter händer allt. Vi blir som vilddjur båda två.
En annan dagdröm är att jag och min man blir hembjudna till henne å hennes man. å a, typ detsamma....
Kan inte sluta tänka på henne. Kan INTE. Önskar innerligt att detta slår in och är oerhört nyfiken på att hitta en kvinna att ha sex med. Antingen med min man eller med a...öppen för förslag.
Har haft förhållande med en kvinna i några år. Är bisexuell, mamma och gift med en man.
Förhållandet med flickvännen tog slut pga framtidskonflikter. Inte kärleken. Sexet var... SJUKT bra.
Kärleken till henne kommer finnas kvar livet ut.
Just nu rätt nere men försöker resa mig ur det.
Kommer alltid ha en längtan efter kvinnor, och hoppas jag nån gång får uppleva en bråkdel av det jag/vi delade med henne igen.
Nu verkar sylvia.se vara igång igen :)
Tusse...åh vad jag känner igen mig i allt...
Har haft sex med en tjej i lite över ett år nu, första tjejen och riktigt bra!
Hade länge funderat på hur det skulle vara att vara med en tjej men inte ansträngt mig något för att testa. Var ihop med mitt ex (kille) när vi lärde känna varandra, hon är gay. Efter några månader "råkade" jag ge henne en blick. Efter den här blicken hade hon drömt om oss och berättade sina drömmar för mig och jag var ju inte den som inte ville höra mer Hon stillade inte direkt min nyfikenhet utan fick mig bara att vilja ännu mer. Tanken på att göra något med henne gjorde mig galet frustrerad.. Vi fortsatte att skriva lite om det och sen när det väl hände var de galet bra!!
Så testa ni
Har haft sex med en tjej i lite över ett år nu, första tjejen och riktigt bra!
Hade länge funderat på hur det skulle vara att vara med en tjej men inte ansträngt mig något för att testa. Var ihop med mitt ex (kille) när vi lärde känna varandra, hon är gay. Efter några månader "råkade" jag ge henne en blick. Efter den här blicken hade hon drömt om oss och berättade sina drömmar för mig och jag var ju inte den som inte ville höra mer Hon stillade inte direkt min nyfikenhet utan fick mig bara att vilja ännu mer. Tanken på att göra något med henne gjorde mig galet frustrerad.. Vi fortsatte att skriva lite om det och sen när det väl hände var de galet bra!!
Så testa ni
Hade tjej i några år, det var fantastiskt passionerat och heta stunder...