• Anonym

vi som vill ha sex med tjejejer

jag skulle tenska mig att ha sex med en tjej

• Svar på tråden vi som vill ha sex med tjejejer
  • Anonym (bröstälskare)
    Anonym (Secretgirl) skrev 2011-01-08 16:35:23 följande:
    Vilken vecka är du i nu då?

och vart bor du??
    Är i v. 28 och finns uppe i norrbotten...
  • Anonym (bröstälskare)

Finns det någon som vill dela med sig av sina erfarenheter, eller fantasier?

• Anonym (tjej)
    Anonym (bröstälskare) skrev 2011-01-10 11:06:42 följande:
    Finns det någon som vill dela med sig av sina erfarenheter, eller fantasier?
    har ingen erfarenhet...än...tyvärr Flört

En fantasi är att jag träffar en tjej ute på krogen som har asfina bröst (av vad man kan se) så att man ger en komplimang och att det skulle vara opererade bröst som man erbjuds att klämma på för att känna att de känns "äkta" och sedan blir båda upphetsade och slinker in på toan och klämmer vidare och  kysser varandra för att sedan sluta där eller kanske fortsätta hemma hos någon...
  • Anonym (bröstälskare)
    Anonym (tjej) skrev 2011-01-13 16:31:23 följande:
    har ingen erfarenhet...än...tyvärr Flört

En fantasi är att jag träffar en tjej ute på krogen som har asfina bröst (av vad man kan se) så att man ger en komplimang och att det skulle vara opererade bröst som man erbjuds att klämma på för att känna att de känns "äkta" och sedan blir båda upphetsade och slinker in på toan och klämmer vidare och  kysser varandra för att sedan sluta där eller kanske fortsätta hemma hos någon...
    fantasier om krogen finns också hos mig...mer avslappnat, däremot så är mina fantasier mer att man är på något ställe och har ett rum där över natten. Så efter man träffats nere på discot och tagit några glas, dansat, hånglat och klämt lite på toa, så kan man fortsätta om det känns rätt förstås..uppe på rummet...
  • Anonym (Värmlandstös)

vill också!

• Anonym (Värmlandstös)
    Anonym (sugen) skrev 2009-11-17 21:34:32 följande:
    jag är också sugen men ja, lätt när man bor i värmland :P
    värmland verkar inte vara så lätt att hitta en tjej om man är tjej ^^
    för enbart tjej alltså :)

Jag finns på sylvia.se och heter Boobiboo
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (bitjej) skrev 2009-11-20 15:55:34 följande:
    samma här. men jag är gift och har barn och är gravid
    Är också gift och gravid, men är sjukt sugen på tjejsex...Flört
  • minamor

jag är också intresserad av att hitta en tjej till mig ovh mannen för lite lekar hehe :) svårt att hitta en tjej bara.

• Anonym (tjej)
    minamor skrev 2011-02-10 16:17:37 följande:
    jag är också intresserad av att hitta en tjej till mig ovh mannen för lite lekar hehe :) svårt att hitta en tjej bara.
    håller med Foten i munnen
  • Anonym (Tusse)

Fantiserar dagligen om min chef, nu ör hon iof min fd chef men är kvar på samma jobb. 42, assnygg, fin kropp, hela hon är bara det mest fantastiska jorden har sett.

har aldrig tänkt tanken på samma kön tidigare, snarare tvärtom, men den dagen jag såg henne så föll allt.

Jag älskar hennes doft, hennes röst, hennes skratt. Allt.

Drömmer om att jag går in på hennes rum på jobbet, stänger dörren och sedan trycker upp henne mot väggen och kysser henne djupt.

Hon besvarar mig och därefter händer allt. Vi blir som vilddjur båda två.

En annan dagdröm är att jag och min man blir hembjudna till henne å hennes man. å a, typ detsamma....

Kan inte sluta tänka på henne. Kan INTE. Önskar innerligt att detta slår in och är oerhört nyfiken på att hitta en kvinna att ha sex med. Antingen med min man eller med a...öppen för förslag.

• Anonym (Beth)

Har haft förhållande med en kvinna i några år. Är bisexuell, mamma och gift med en man.
    Förhållandet med flickvännen tog slut pga framtidskonflikter. Inte kärleken. Sexet var... SJUKT bra.
    Kärleken till henne kommer finnas kvar livet ut.
    Just nu rätt nere men försöker resa mig ur det.
    Kommer alltid ha en längtan efter kvinnor, och hoppas jag nån gång får uppleva en bråkdel av det jag/vi delade med henne igen.

• Anonym (nyfiken)

Tusse...åh vad jag känner igen mig i allt...

• Anonym

Har haft sex med en tjej i lite över ett år nu, första tjejen och riktigt bra!

Hade länge funderat på hur det skulle vara att vara med en tjej men inte ansträngt mig något för att testa. Var ihop med mitt ex (kille) när vi lärde känna varandra, hon är gay. Efter några månader "råkade" jag ge henne en blick. Efter den här blicken hade hon drömt om oss och berättade sina drömmar för mig och jag var ju inte den som inte ville höra mer Flört Hon stillade inte direkt min nyfikenhet utan fick mig bara att vilja ännu mer. Tanken på att göra något med henne gjorde mig galet frustrerad.. Vi fortsatte att skriva lite om det och sen när det väl hände var de galet bra!!

Så testa ni Tungan ute

• Anonym (Tusse)
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-03-02 18:51:53 följande:
    Tusse...åh vad jag känner igen mig i allt...
    Är eller har du varit i samma situation? Snacks om att växa min nyfikenhet "Nyfiken" ;)
  • Anonym (Tusse)
    Anonym skrev 2011-03-11 12:09:52 följande:

Har haft sex med en tjej i lite över ett år nu, första tjejen och riktigt bra!

Hade länge funderat på hur det skulle vara att vara med en tjej men inte ansträngt mig något för att testa. Var ihop med mitt ex (kille) när vi lärde känna varandra, hon är gay. Efter några månader "råkade" jag ge henne en blick. Efter den här blicken hade hon drömt om oss och berättade sina drömmar för mig och jag var ju inte den som inte ville höra mer Flört Hon stillade inte direkt min nyfikenhet utan fick mig bara att vilja ännu mer. Tanken på att göra något med henne gjorde mig galet frustrerad.. Vi fortsatte att skriva lite om det och sen när det väl hände var de galet bra!!

Så testa ni Tungan ute

Häftigt, vill höra mer detaljer, vad hände? när hände? hur hände? hur kändes det,...?
  • Anonym (Beth)

Hade tjej i några år, det var fantastiskt passionerat och heta stunder...

• Anonym (Crazy)
    Anonym (Tusse) skrev 2011-03-14 15:12:18 följande:
    Häftigt, vill höra mer detaljer, vad hände? när hände? hur hände? hur kändes det,...?
    Jag var aldrig osäker på att jag inte skulle vilja med henne. Redan från början fick hon mig att vilja pga saker vi skrev och hon var väldigt mån om att jag skulle vara säker på att jag ville och inte skulle ångra mig..      

Första gångerna vi träffades efter att vi börjat prata om detta så var det på offentliga platser, så det hände inget mer än typ hand på lår och sådär, galet nervös gjorde hon mig och vi ville såå gärna båda två men det var fel tillfälle.. 
    När vi sen fick ett tillfälle så var det först kyssar och sen kände jag hennes händer på min kropp, försiktigt utanpå kläderna.. Hon fick mig att tappa andan bokstavligt talat, vilja ha mer.. Men även då var platsen lite fel men man kan säga att jag fick ett litet smakprov Flört 
    Och första "riktiga" gången, ja vad ska jag säga, det var så mycket mer än jag förväntat mig Tungan ute Det var passionerat, hett, galet.. Och bättre blev det ju! Hennes kyssar och hennes händer får mig att tappa andan och bara vilja ha mer.. 

Jag vet inte vad jag mer ska säga, jag hoppas att ni får uppleva detsamma om ni testar Skrattande
Svar på tråden vi som vill ha sex med tjejejer