Vi ensamstående bi/homo tjejer.
Hejsan alla därute!!
Skulle vara jättekul å prata med andra kvinnor härinne som är ensamma och är homo eller bi...
Så skriv på!!;)
Hejsan alla därute!!
Skulle vara jättekul å prata med andra kvinnor härinne som är ensamma och är homo eller bi...
Så skriv på!!;)
skriver inte i den andra tråden just nu för det är krångligt att kolla båda samtidigt.
jo det är klart att det blir ännu svårare när man väl tagit steget ut....
Måste hoppa i säng nu..... mina ögon är helt röda för jag är så trött.....
aaa lugnt... =)
Allt handlar ju också om hur ens familj och omgivning ser på hbt... är dom inte så lyckliga över den gruppen så är det klart man inte vill stå mitt på stora släktkalaset och visa upp sin flickvän... min familj är inte anti hbt men jag tror att min mamma är lite rädd för det då hon inte kanske riktigt vågat ta steget att se vad det egentligen är... men så är det med äldre generationer... minns när jag satt hemma hos mitt x farmor och farfar så berättade jag att min tjejkompis och hennes FLICKVÄN skulle flytta in i ett hus nära dom... hans farfar tyckte att tjejer som gillar tjejer kunde han helt klart förstå men de där med killar som gillar killar va inte så förståligt. Dock hade dom redan grannar som va bögar varpå farmor helt plötsligt säger "jaja, dom är trevliga dom me..." *Asg* Visst de låter kanske hemskt men jag satt och tyckte bara dom va så söta! Dom växte upp då det inte va okey att gilla någon med samma kön men ändå så försöker dom tolerera folk som dom är, och inte efter vem dom tycker om. Visst det märktes att det va svårt men dom försöker iaf! Mer än vad man kan säga om många andra i samhället...
Verkligen de gjorde de verkligen. Man får ju också ha i tankarna att dom tillhör en annan generation. hbt människor har väl alltid funnits men i tysthet när de växte upp....
natti natti
Jag är ensam gravid (bf 3 februari) och bisexuell! Kunde inte tänka mig en seriös relation med en kvinna, för jag ville ha ett barn på naturlig väg (inte om massa år genom provrör eller adoption), men nu när jag är gravid så börjar jag längta efter en kärleksfull kvinna i mitt liv. Hoppas jag lade fram det på ett sånt sätt så att ni inte missförstår mig.
Anonym (Maja) skrev 2009-09-04 23:28:41 följande:
En tråd för mig :)
ensamstående bisexuell mamma :)
en tråd för mig detta!