• firepuzz

bh eller hur gör man med tröja öppen i rygg

Hej!

Jag behöver en BH med genomskilning där bak i det bandet i ryggen hoppas någon fattar eller hur gör man annars? för jag ska ha en tröja i helgen som är öppen ir yggen

• Svar på tråden bh eller hur gör man med tröja öppen i rygg
  • Frk Svår

Köpte en BH med genomskinligt band i ryggen på Lindex för flera år sedan, vet inte om de finns kvar. Annars är Freebra eller brösttejp ett alternativ om man har mindre bröst, eller så får man köra en snygg bh med synligt band.

• firepuzz

hej!

Ja jag kollade på cubus hm lindex kappahl idag efter en sån bh med genomskilnigt band men nix inte vad jag sågf, jag har haft en som jag skickade efter från hm för ett tag sedan men den gick snder så jag slängde den

• LaFontaine

Om tröjan är djup i ryggen går det ibland att fästa ett band som man låter gå runt magen. På så vis dras bandet baktill ner. Dock krävs det en multifunktionsbh med dubbla hyskor, både uppe och nere på baksidan för det.

• firepuzz

tröjan är så att den är öppen som en oval i ryggen så den går ihop nere och uppe på tröjan vet ej hur jag ska förklara

• mareld

Om tröjan är vit eller svart så det är lätta att match så kanske du skulle kunna ha en framknäppt bh. Då syns ju bara ett smalt band i samma färg som tröjan.

Annars är det nog freebra eller tejp som gäller.

Lycka till!

• firepuzz

tröjan är typ blå grön så hmm...

• LaFontaine
    firepuzz skrev 2009-08-26 22:14:13 följande:
    tröjan är typ blå grön så hmm...
    Då får jag föreslå tejp. Om du har stor byst kan en lyftande tejp vara bra. Om du har mindre byst går det alldeles utmärkt med två lager målartejp. Det finns också brösvårtstejp med gele i om man verkligen vill dölja bröstvårtorna.
  • firepuzz

ne en sån bh kommer inte funka då den är öppen från typ nacken ner till rygg slutet

• mareld

Köp inte så knäppa kläder!

Hoppas tröjan är fullständigt fabulös så att den är värd besväret!!! Hoppas du hittar en lösning.

Lycka till!

• firepuzz

haha finns många såna tröjor och har funnits men får väll se annars får jag hitta en annan tröja till helgen

• blondinbella

Hej! Ett litet tips från min sida är Bye Bra perfect cleavage tape. Man kan använda den i alla situationer och den är gjord av medicinsk tejp av 3M!! 
    www.byebra.com

Svar på tråden bh eller hur gör man med tröja öppen i rygg