Mammalediga i Göteborg?
Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.
Mvh Carola
Är hemma och är mammaledig med min lilla Wilma som är föddes i juni 09.
Är du sugen på att ta en fika eller bara gå ut på en promenad får du gärna höra av dig.
Mvh Carola
MinSaile
Hej, kul o se dig igen! Hoppas allt är bra! Var var det du bodde?
atena, tack! !
Går runt som en värpsjuk höna och bara väntar. Har gjort allt nu känns det som, gått promenader i trappor, vilat, bakat i massor... men det känns inte så mkt här, så jag gissar att det kommer att ta några dagar till. :-P
Ps. Bor i johannesberg m sambon Thomas, är 34 år och soon to be a mom! Ds.
KRAM
Atena, de bor inte på framnäsgatan? flyttade hit i augusti och det är nog något i vår trappuppgång för det är babyboom i nästan varje familj.
ja puh! då vet du hur frustrerad jag är.
Hehehehe....nej atena...jag har ingen lillasyster utan jag bär på lillasyster .
Men hur kunde läkaren säga så fel till dig? Var det jobbigt med gravdiabetesen och är den helt väck?
Ja, jag hade ju hellre haft gravdiabetes än en livslång men nu är det så. Fast mkt mer jobbigt under graviditeterna att kolla och hålla på så det ska bli skönt när allt det går tillbaka till det vanliga efter förlossningen .
Hur känns det att ha börjat jobba lite och är pappan hemma med ert barn?
Doodie, tillhör inte Framnäsgatan mer Burås än Johanneberg? En kompis till mig bor inte långt från Framnäs och hon säger att det är Burås...
atena100, då var jag nästan granne med dig innan. Bodde fram till augusti på Persgatan, mellan alla kyrkogårdar.... Så spöken kan jag allt om!
mins, eftersom jag inte kan området, så kan det säkert stämma... ibland får jag för mig att det även tillhör fredriksdal.... men de som bor här och omkring säger Johannesberg, så då gör ja de me. Burås känns lite okänt för många, så lite krångligare att förklara. Ligger längre ner på min gata, Buråsskolan.
MinS
Aha, oeeekj! Förstår..o trodde att de var så när jag läste första gången att jag fattade fel, typ..hahaha :=) Vad har du för barn sedan innan ( kön?) Hur gammal?
Jaa, du...just nu kommer jag inte ihåg vf läkaren kunde ta så fel. Men hon fick nog för sig att jag hade diabetes som så, eller nått..inte diabets2, typ....Nä, fick det i v35 så var ju inte SÅ länge kvar, o var inte så jobbigt att äta "rätt". Lite svårt bara att hitta bröd i affären som låg på under 9 kolhydrater....Japp, väck nu, direkt efter förlossningen...Men ska ju ändå försöka vara lite försiktig med sött, sa de...hmmm, har jag varit det, är jag det!?!?! näääee...När bebisen blir 1 år ska jag till VC o kolla mig igen...kan bli diabetes2 utav det....HAr du diabetes?
Det funkar okej att jobba, 2 månder kvar nu. Men vill att de ska gå fort o VILL vara hemma igen! Men trivs inte så bra med jobbet som såå..Pappan trivs som fisken i vattnet att vara hemma... :)
Burås känner jag inte alls till!?!?
Doddie
Aaa, synd att du flyttat ifrån alla spökena då....hehe...
hejhej mammorna! Hur mås det i höstrusket o i influensatider!?
Här knallas det på med jobb..varit sjuk 2 ggr nu...isch! En gång per månad..suck..första en magsjuka o nu en förkylning...Inte hunnit vaccinerat mig ännu..3 av 5 är nu vaccinerad iaf...
Nu är det snart bara EN månad kvar o jobba..SÅ sköönt! Så kan man vara hemma o njuta med bebis, som snart inte är någon bebis längre..hujedamaj..vart tog tiden vägen!?! Åå, då kan vi vara med på promenader o fikan igen!! :=)))
Hoppas alla mammor o bebisar mår bra!!
Aaaa, NU kan vi damma av den här gamla tråden igen! Lite coolt att de får "liv" igen..trådarna...hehe...Snacka om spöken, dooodie!! ;=)